מזכרת לימודית – הפרויקט שיותיר חותם

מזכרת לימודית – הפרויקט שיותיר חותם

בוגרי כיתות ו' ישאירו קרמיקה למזכרת.

התלמידים ישתתפו בסדנאות יצירת קרמיקה והתוצרים שלהם יישארו בבית הספר למזכרת, כששמם חרוט עליהם. מורה לקרמיקה בוגרת בצלאל תוביל את הפרויקט בבתי הספר המשתתפים מטעם "בית הקרמיקה" של החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש

תלמידי כיתות ו' ברחובות יוכלו להשאיר חותם בבית הספר על ידי יצירת אובייקט קרמי בשיתוף בית הקרמיקה, בראשות המנהלת רני ששון. על פי הסדנאות המוצעות, ייצרו התלמידים פעמונים או אריחים עם שמם שיוצבו בבית הספר.

הפרויקט העירוני "השארת חותם" מציע לתלמידים סדנאות יצירה עשירות, מגוונות ומקצועיות. במסגרתו, נשלחת לבתי הספר מורה לקרמיקה, בוגרת בצלאל, שתעביר את הסדנה, ובית הקרמיקה של החברה  העירונית לתרבות, ספורט ונופש יכין את כל הכלים והחומרים הדרושים לסדנה ואת מערך השיעור הייחודי. התוצרים יוחזרו לבית הקרמיקה לשרפה וגלזורה, ולאחר מכן יישלחו לבית הספר לתלייה.

הרעיון מאחורי הפרויקט, שמעודד טיפוח מצוינות באמנות, הוא מתן אפשרות לתלמידים להשאיר מזכרת בבית הספר, ובכך ייפרדו ממנו בדרך לחטיבת הביניים באמצעות אובייקט יפיפה שיישאר במשך שנים. התלמידים יוכלו לסחור בין סדנת פעמונים שבה יכינו פעמון בבנייה ידנית שעליו יחרטו, יציירו ויכתבו את שמם. לאחר יצירתם, הפעמונים ייתלו בבית הספר כמקבץ. סדנה שנייה תציע להכין אריחים עם שמם של המסיימים, שיחוברו לקיר בבית הספר.

כדי לכסות את עלות החומרים והעבודה (הפרויקט אינו למטרת רווח), יידרש תשלום סמלי של 75 שקלים מכל תלמיד. בית ספר שמעוניין להשתתף בפרויקט יפנה לתיאום למזכירות בית הקרמיקה אנה גייזר בטלפונים:  052-6824848 או 08-8683365.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh