מחברי אינטרקלמפ – הפתרון לבנייה והרכבה ללא איש מקצוע

מחברי אינטרקלמפ – הפתרון לבנייה והרכבה ללא איש מקצוע

אוהבים ליצור דברים עם הידיים? חושבים איך אתם בונים שידת מדפים חדשה לסלון לפני שאתם מחפשים לרכוש אחת מוכנה? אז המאמר הזה בדיוק בשבילכם! אתם עומדים להיות מופתעים מהקלות והפשטות שבה ניתן להרכיב כל דבר שעולה בדמיונכם, מקונסטרוקציות פשוטות כגון מתקן קשירה לאופניים ועד לקיר טיפוס או מזנון טלוויזיה וכל זה בעזרת מחברי אינטרקלמפ!

אז מה הם המחברים האלו?

מחברי אינטרקלמפ הם מחברים המיוצרים באנגליה. הם עשויים מתכת ומצופים גילוון חם מה שמקנה להם הגנה מפני קורוזיה ועמידות לאורך שנים. בעזרתם ניתן להרכיב כל מבנה או קונסטרוקציית פלדה בלי חשש שיתפרקו או יהיו לא יציבים. היתרון הגדול של מחברים אלו טמון במודולריות שלהם. מה שאומר בעצם שבמידה ואתם רוצים לבנות או להרכיב מבנה כזה או אחר, אין לכם צורך בריתוך, כיפוף, קידוח ושום שימוש בכלים מסובכים ומסוכנים שמצריכים ממכם להיות בעלי ניסיון וידע קודם. כל מה שעליכם לעשות זה להכין סקיצה של המבנה אותו תרצו לבנות. להתקשר אלינו ונציגי המכירות שלנו ישמחו לייעץ, להסביר ולהדריך אתכם באיזה מחברים כדי שתשמשו ובאילו צינורות. ההרכה בעזרת המחברים הללו כה פשוטה מכיוון והיא מתבצעת בעזרת מפתח אלן בלבד!! ישנם כ-75 מחברים. במגוון צורות, מגוון זוויות, מגוון קטרים ולכל צורך. כך שבאמת תוכלו לבנות כל העולה בדמיונכם.

דוגמאות לדברים שניתן לבנות בעזרת מחברי אינטרקלמפ

נתחיל ממוצרי בטיחות כגון מעקות ומאחזי יד. לדוגמא בגרמי מדרגות, ירידות תלולות ואפילו במרפסות וגגות. חלק מהיתרונות בבניית מעקות אלו בעזרת מחברי אינטרקלמפ הם העמידות בכל תנאי מזג האויר וזה מכיוון שהם מצופים גילוון חם. דבר זה גם חוסך תחזוקה וצביעות חוזרות של המעקות, המחברים של אינטרקלמפ שומרים על מראה חדש לאורך זמן!

מוצר נוסף שניתן לבנות מהמחברים הנפלאים האלו זה סככות. בארץ שטופת שמש כמו שלנו קיים צורך גדול לפתרונות הצללה. כפי שהזכרנו כבר קודם, מחברי אינטרקלמפ חזקים עמידים ויציבים, כך שסככה שבנויה מהמחברים האלו תהיה חזקה ויציבה גם ברוחות חזקות ולאורך זמן רב.

דוגמא אחרונה למוצרים שניתן לבנות בעזרת מחברי אינטרקלמפ היא ריהוט ברזל בעיצוב מודרני וחדשני! אין כמו לקבל מחמאות על שולחן האוכל החדש שלכם או על מזנון הטלוויזיה, המחמאות הופכות להיות שוות בהרבה יותר כאשר מדובר בריהוט שאתם בניתם במו ידיכם! וכל זאת בלי ידע קודם, בלי תעודת מקצוע של נגר, רתח או מסגר וכמובן בלי כלי עבודה מסובכים ומסוכנים. כמובן שניתן לשלב למחברים ולעמודים חומרים נוספים כגון עץ, זכוכית, פרספקס ועוד. כך תקבלו ריהוט שאתם עיצבתם ובניתם בעיצוב תעשייתי שכל כך טרנדי היום. וכל זה במחיר שווה לכל כיס!

לסיכום

אם עוד לא נכנסתם לאתר שלנו לקבל השראה מה עוד ניתן לבנות בעזרת המחברים הכנסו עכשיו תתחילו לדמיין, לשרטט ולהרכיב! למה אתם מחכים?

Clamp.co.il

צילום: ארבל שטראוס

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh