מחלון למציאות: תחרות צילומים מחלון הבית בנושא "להיות בעצמאות"

מחלון למציאות: תחרות צילומים מחלון הבית בנושא "להיות בעצמאות"

החברה העירונית רחובות מזמינה את תושבי העיר להשתתף בתחרות נושאת פרסים ולשלוח צילומים אופטימיים שצולמו בימים של סגר – מחלון הבית, החוצה.

מועד שליחת צילומים מיום חמישי, ה-23.4.20, ועד יום חמישי, ה-30.4.20.

בימים אלה, בהם אנו נדרשים להישמר ולהישאר בבתים, אנחנו עדיין יכולים להסתכל מהחלון החוצה ולחלום. רובנו בוודאי מוצאים עצמנו מביטים זמן רב אל עבר המתרחש בחוץ, מעבר לחלון.

פרויקט חדש של החברה העירונית רחובות, "מחלון למציאות – להיות בעצמאות", מזמין את כל תושבי העיר לנסות ולחלום, לדמיין ולהסתכל החוצה מכל חלונות הבית ולתעד רגע אחד מהשבוע הקרוב בהשראת הנושא "להיות בעצמאות". כל מה שעולה על הדעת ועל הנפש, וקשור אצלכם לעצמאות. עם הצילום הנבחר, תוכלו להשתלב בתחרות צילומים אופטימיים נושאת פרס.

הפעילות תחל היום, יום חמישי, ה-23.4.20, וניתן לשלוח תמונות עד יום חמישי, ה-30.4.20. תוצאות אודות התמונות הזוכות תפורסמנה בשבוע לאחר מכן, ביום שני, ה-4.5.20. כל משתתף יהיה רשאי להגיש עד 2 צילומים לתחרות ובסיומה, יתכנס צוות שופטים לבחור את התמונות אשר תוצגנה בגלריה דיגיטלית וכן, את הזוכים במקומות הראשונים, אשר ייהנו מפרסים מתנת החברה העירונית.

תמונות שייבחרו על ידי צוות השופטים, תודפסנה ותוצגנה בתערוכות במוסדות עירוניים שונים, כאשר יתאפשר הדבר מבחינת ההוראות וההנחיות אליהן כפופה החברה העירונית.

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית: "החברה העירונית רחובות ממשיכה את הקשר עם תושבי העיר גם בימים מאתגרים אלו, בהם אנו נדרשים להישאר בבית אבל לא מוותרים על התקווה והאופטימיות וממשיכים להסתכל בגעגועים מהחלון החוצה. אנחנו מזמינים אתכם להמשיך וליצור ולדמיין"

תמונות ניתן לשלוח למייל rehovot.pic@gmail.com, את תקנון התחרות ניתן לקרוא באתר החברה העירונית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh