מיחידת דובדבן לאורט צור ברק

מיחידת דובדבן לאורט צור ברק

כחלק מהדאגה של בית הספר אורט צור ברק לתלמידים גייסו מנטור מיוחד שמלווה את התלמידים והצוות באופן צמוד. המנטור אור צימרמן שהוא גם דיאטן קליני וגם מאמן חדר כושר ואגרוף מאמן את התלמידים ומעניק להם כלים לחיים ,אוזן קשבת ומדריך גם את הצוות.

לאחרונה החלה לנהל את בית הספר הנמצא בין קריית מלאכי לאשקלון ולומדים בו רבין מילדי האזור סיגל כהן, כשהגיעה למקום הבינה כי מלבד תכנית הלימודים

הרגילה והיחס החם, זקוקים התלמידים גם לחיזוק מנטלי, מה שיכול לסייע לתלמידים  ולתת להם ערך מוסף, לחבר אותם לכוחות שלהם, ולתת להם מוטיבציה להמשך החיים.

מנהלת האזור והצוות הבינו כי מה שדרוש הוא מנטור שיעבוד עם התלמידים בצורה בלתי רשמית בתוכנית ייחודית.

הם פנו לאור צימרמן בן 38 נשוי ואב לשלושה מרחובות. צימרמן לוחם לשעבר ביחידת דובדבן, בעל קליניקה העוסקת בתזונה ואימונים. עובד שנים רבות עם בני נוער. צימרמן הגיע מתחילת השנה לעבוד עם התלמידים והוא התמלא מוטיבציה.

"מבחינתי לעזור לילדים זה הדבר הכי חשוב שיש. אני מקווה להיות עבורם אוזן קשבת, להקנות להם ערכים מוטיבציה וכלים לחיים, אני מגיע פעם בשבוע לחצי יום שבו אנחנו יחד ועובדים קצת אחרת,אני מקוווה להיות עבורם כתובת"

היית  מתחילת השנה איך התרשמת מהעבודה המשותפת עם הצוות ועם התלמידים?

"אני מאוד אוהב את הילדים. כל פעם שאני מגיע לילדים הם סומכים עלי יותר ויותר. המטרה שלי היא להקנות  להם בטחון, וגם לעורר אותם לפעולה. לתת להם כוחות. אני מאמין שנעודד אותם להתנדבות, מה שייתן להם כוח מתוך המקום שיש להם מה לתרום ולתת" "אנחנו שמחים מאוד לעבוד עם אור" סיפרה השבוע

מנהלת בית הספר סיגל כהן:

אנחנו מנסים לתת לתלמידים את כל הכלים להצליח ולספק להם פניות ורווחה נפשית. אין לי ספק שאור יסייע הן לתלמידים והן לצוות, אור הוא נכס לבית הספר".

צילום: אביטל טוויטו-פישר

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh