מייבשי כביסה מומלצים.

מייבשי כביסה מומלצים.

תפקיד מייבש הכביסה משמעותי בבית בו יש כמות גבוהה של כביסה. הוא מאפשר לייבש אותה בקלות ולהכניס לארון ללא תלות במקום תליה. עבור מי שאין לו מקום תליה מקורה, מייבש נחשב להצלה של ממש בימי החורף הגשומים. כאשר בוחרים מייבש יש לקחת בחשבון מספר מאפיינים חשובים.

מידות המייבש- חשוב שתמדדו את המייבש כדי שהוא יתאים לשטח הקיים שברשותכם. כמו כן, מומלץ לוודא שהוא עובר בכל הפתחים של הבית וניתן להציב אותו בצורה נוחה. בעת המדידה, יש לקחת בחשבון מרווח של 2-3 סנטימטרים לאוורור וכי דלת המייבש נפתחת בנוחות וללא מכשולים.

ניקוז הלחות- חלק מהמייבשים מגיעים עם צינור ניקוז אותו מומלץ להציב בפתח חלון. הצינור ניתן להתאמה ולהארכה. כאשר אין חלון באזור רצוי להעדיף מייבש שמתנקז באמצעות מעבה.

קיבולת המייבש- יתכן וכעת אינכם זקוקים למייבש בנפח גדול, אך אם אתם מתכננים להרחיב את המשפחה קחו זאת בחשבון. מייבש משמש לשנים רבות. ניתן למצוא מייבשים בקיבולת של 5 ק"ג 6 ק"ג ואפילו 10ק"ג.

זמן הייבוש- מייבשים רבים מאפשר לקבוע תכניות ייבוש לפי סוג הכביסה. לבגדי תינוקות, בגדי ספורט, מצעים ומגבות. ניתן גם לקבוע את זמן הייבוש באופן עצמאי לפי הצורך. חשוב להבין, שהזמן שלוקחת לבגדים להתייבש תלוי במספר פרמטרים. לדוגמא סוג הבד, עד כמה הוא ספוג במים וכמות הבגדים בתוך המייבש.

טמפרטורה הייבוש- בחלק מהמייבשים הטמפרטורה קבועה ובחלקם היא ניתנת לשינוי. אך כאשר בוחרים תכנית לפי סוג הבד המייבש משלב בעצמו את הטמפרטורה הנכונה. ישנם מייבשים שיודעים להפסיק את פעולת הייבוש לפי רמת הלחות.

סיבי הבדים- במהלך הייבוש נפלטים סיבים מהבגדים. הסיבים מגיעים למסננת שמוצבת בקדמת המייבש. את המסננת יש לרוקן בגמר השימוש כדי למנוע תקלות.

צריכת אנרגיה- מייבש צורך הרבה אנרגיה באופן יחסי למוצרי חשמל. בחירת מייבש עם דירוג יעילות אנרגטית חסכונית כדוגמת A  או  Bתאפשר לכם לחסוך בצריכת החשמל. גם מייבש המצוייד בתכנית כיבוי על פי חיישני לחות יכול לחסוך אנרגיה. התאמת התכנית לסוג הבד וכמות הבגדים תאפשר ייבוש יעיל גם מבחינת צריכת החשמל.

לסיכום, מייבש הוא מוצר הכרחי בבתים רבים אך יש לבחור אותו בקפידה. להתאים את המייבש לפי כמות הכביסה. לדוגמא מייבש כביסה של 8 קילו למשפחה בינונית. לתת את הדעת לדירוג האנרגיה כדי לחסוך בחשמל. להבין היטב את הוראות התפעול של המייבש ועוד. מומלץ לקרוא ביקורות וחוות דעת כדי ללמוד על תקלות אפשריות. לפני הרכישה ניתן להתבונן במפרט להשוות בין הדגמים השונים ולדייק את הבחירה.

קרדיט: shutterstock 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh