מינוי חדש: נעמי אביעד נבחרה למנהלת  ביה"ס בן צבי

מינוי חדש: נעמי אביעד נבחרה למנהלת  ביה"ס בן צבי

אביעד שימשה כממלאת מקום מנהלת בית הספר השנה, ולאחר שזכתה במכרז משרד החינוך, היא תכהן מעתה כמנהלת בית הספר.

נעמי אביעד, בעלת תואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך נכנסה לתפקיד כבר בשנת הלימודים הקודמת לאחר פטירתה של גלית אהרוני ז"ל, המנהלת האהובה והמוערכת של בית הספר.

אביעד שימשה בעבר כסגנית מנהלת בבית הספר רמון בעיר והחל מעתה היא תיכנס לתפקיד מנהלת בית הספר באופן רשמי.

נעמי אביעד סיפרה כי "הפתגם שמנחה אותי בדרכי המקצועית הוא האמרה המפורסמת של יאנוש קורצ'אק – "הדואג לימים זורע חיטים, הדואג לשנים נוטע עצים והדואג לדורות מחנך אנשים". הערכים החשובים לי הם אהבה, כבוד, אמון והכלה תוך שמירה על גבולות. חשוב לי שביה"ס יהיה בית חם ומוגן המאפשר צמיחה והתפתחות מתוך אמונה ביכולות של התלמידים לממש את כשוריהם הקוגניטיביים, הרגשיים והחברתיים. אני מאמינה כי חשוב שילדים יכנסו לבית הספר עם חיוך גדול על פניהם ועם שיר בלב, בידיעה שהמורים אוהבים אותם, מכילים אותם וקשובים להם".

מ"מ ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אני בטוח שנעמי אביעד תמשיך להוביל את התלמידים להישגים וערכים כפי שעשתה עד כה בעבודתה החינוכית אנו מאחלים לה ולבית הספר הצלחה רבה".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך: "בשנה  האחרונה נעמי נכנסה לתפקיד בעת משבר לאחר פטירתה של המנהלת האהובה, גלית אהרוני ז"ל. נעמי עשתה עבודה מרשימה וכעת זכתה במכרז משרד החינוך ומונתה למנהלת בית הספר, אני מאחלת לה ולתלמידי בית הספר הצלחה, ונסייע ככל שניתן".

שרה והב, מנהלת מחלקת חינוך יסודי: "אני מברכת על בחירתה של נעמי למנהלת בית הספר בן צבי ובטוחה בהצלחתה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh