מישל קטקוב חניכת בית הספר לשחמט זכתה באליפות אירופה

מישל קטקוב חניכת בית הספר לשחמט זכתה באליפות אירופה

חניכי בית הספר העירוני לשחמט, שפועל בחסות מחלקת הקליטה בעיריית רחובות, ממשיכים להגיע להישגים ברמה הבינלאומית. לאחרונה, באליפות אירופה בשחמט לתלמידות בית הספר שהתקיימה בעיירת הנופש בודבה שבמונטנגרו, זכתה חניכת בית הספר העירוני לשחמט, מישל קטקוב, במקום הראשון לנערות עד גיל 15.

קטקוב עברה דרך ארוכה וקשה עד לזכייה, כאשר אחרי חמישה סיבובים של תחרות היו לזכותה 2.5 נקודות בלבד, שהציבו אותה באמצע הטבלה. כך, כשנותרו 4 משחקים בלבד עד לסיום התחרות, וכשהיא עם הגב אל הקיר, קטקוב הצליחה לנצח את ארבעתם המשחקים ברציפות בדרכה אל המקום הראשון. המשחקים האינטנסיביים נמשכו כ-5 שעות כל אחד, אך לבסוף כאמור המאמץ השתלם וקטקוב עקפה את המתחרות בדרך לתואר הנכסף. מי שמדריך את קטקוב, שנושאת גם בתואר אלופת הארץ לבנות עד גיל 14 כבר שנתיים ברציפות, הוא האמן הבינלאומי ומאמן נבחרת ישראל לנוער, אלכסנדר מיכלבסקי.

ראש העיר, רחמים מלול, שמע על ההישג הנהדר וקיים לקטקוב ומאמנה קבלת פנים חגיגית בלשכתו. במהלך קבלת הפנים, ראש העיר בירך אותה על הזכייה, התעניין באליפות ובהתקדמות הספורטיבית שלה, וציין את הגאווה הגדולה שתושבי רחובות חשים לנוכח הישגיהם של תלמידי בית הספר לשחמט. מנהל בית הספר העירוני לשחמט, אלכס פרדקין הודה לראש העיר ולתמיכתו בפעילות בית הספר העירוני לשחמט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh