מיתוג אירועים באמצעות מוצרי דפוס

מיתוג אירועים באמצעות מוצרי דפוס

מיתוג מקצועי ישדרג את האירוע שלכם

אירוע כמו בר מצווה או חתונה מחייב את מארגני האירוע להפוך את האירוע לבלתי נשכח עבור האורחים. בשנים האחרונות בשל התפתחות ענף האירועים ניתן לראות כי רבים בוחרים להשקיע מאמצים רבים ולתכנן כל פרט באירוע על מנת לייצור לאורחים חוויה, לרבות מיתוג באמצעות מוצרי דפוס.

באמצעות מיתוג האירוע באמצעות מוצרי דפוס שונים ניתן להעניק את לאורחים חוויה בלתי נשכחת אשר תלווה אותם במשך תקופה ארוכה, גם לאחר סיום האירוע.  אם ניקח לדוגמא חגיגת בר מצווה הרי ניתן לשדרג את החגיגה באמצעות הדפסה על ההזמנה. אם חתן בר המצווה אוהד קבוצת כדורגל מסוימת והחגיגה נעה סביב הקונספט הנ"ל – ניתן לעצב את ההזמנה באמצעות הדפסה של סמל הקבוצה.  חשבו על כך, אם בעבר בסיום אירוע  כמו חתונה הייתם יוצאים עם תמונה שלכם, הרי כיום אתם יכולים לצאת מהחתונה בליווי חולצה מודפסת אשר תשמש למזכרת ותזכיר לכם כי נכחתם באירוע.

 מיתוג אירועים מתחיל בבניית קונפסט

בין אם מדובר בחתונה או בכל אירוע אחר אותו אתם מעוניינים למתג באמצעות מוצרי דפוס שונים, יהיה עליכם לייצור קונספט אליו תתחברו ואז לצאת לדרך. הגדרת הקונספט אשר ילווה את האירוע ידרוש מכם לחשוב על שלל אלמנטים שונים אשר באמצעותם תביאו את הקונספט לידי ביטוי כגון צבעים או טקסטים. מדובר בשלב יצירתי במיוחד ולכן כדאי להכניס איש מקצוע מומחה בתחום על מנת שיוכל לתרום לכם ולהעניק את זווית הראייה הייחודית שלו. היוועצות עם איש מומחה תגרום לכם לחשוב על דברים אשר טרם חשבתם וכך להפוך את האירוע למוצלח יותר. באמצעות מעוף ודמיון ניתן להפוך את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. עם זאת, ביכולתו של איש מקצוע לשלב יצירתיות עם עקרונות עיצוב וכך להנגיש את מגוון אפשרויות העיצוב העומדות על הפרק ואולי גם להציע הצעות אשר אתם לא ממש מכירים.

איך תיצרו אירוע חוויתי באמצעות הפקות דפוס

אירוע מוצלח צריך לכלול  את כל החושים, החל  ממזג האוויר, טעם , מוסיקה, עיצוב וגם ריח- אותם ניחוחות המלווים את האירוע לאורכו. חשבו על כך, ריח לא טוב עשוי  להרוס את האירוע.  באמצעות הפקות דפוס ניתן לייצור רושם ייחודי – החל מהדפסה על ההזמנות לאירוע ועד הדפסה על מפיות.  עבודה עם בית דפוס מקצועי ובעל רזומה עשיר תבטיח את הצלחתו של האירוע- הובלה של אנשי מקצוע מיומנים בתחום תוביל ליצירת אירוע מוצלח בהתאם להעדפה האישית שלכם ולאופי האירוע.

בית דפוס מקצועי יעמיד לשירותכם צוות מקצועי ומיומן אשר יהיה לצידכם וילווה אתכם בשעת סיעור מוחין- בשלב בו הרעיונות הופכים למיתוג. אם אתם מתלבטים , הרי יהיה לכם אנשי מקצוע אשר תוכלו להיוועץ עימם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh