מי ביה"ס המצטיין בביטחון ובטיחות?

מי ביה"ס המצטיין בביטחון ובטיחות?

תעודת הצטיינות של אגף הביטחון והבטיחות בעיריית רחובות הוענקה לביה"ס היסודי "ויצמן" בעיר, זאת לאחר שהצטיין בתחומי הביטחון, הבטיחות והמוכנות לחירום הנדרשים בשנת תש"פ.

בכל שנה בוחר אגף הביטחון והבטיחות בעיריית רחובות בית ספר מצטיין בתחומי הביטחון הבטיחות והמוכנות לחירום. כל בתי הספר בעיר נבחנים ונבדקים במדדי הבטיחות השונים ועוברים ביקורות יזומות מטעם אגף הביטחון הבודקות את מוכנותם לשעת חירום.

השנה העניק אגף הביטחון את התעודה לביה"ס המצטיין את תעודת ההוקרה בימי ההיערכות של מנהלי בית הספר. לאור השינויים שנגיף הקורונה הביא לחיינו, התעודה הוענקה במתכונת מצומצמת יותר ע"י אופיר מזרחי, סגן מנהל אגף ביטחון ובטיחות בעירייה ואוריה ברזלי קצינת ביטחון מוסדות חינוך, למנהלת ביה"ס הגב' אילנית חן ולרכזת תחום ביטחון, בטיחות וחירום בביה"ס הגב' יוספה אלקלעי. אלקלעי, מכירה היטב את תחומי הביטחון והבטיחות ואף לקחה חלק מרכזי בתפעול והתמודדות במצב החירום במסגרות קיץ לילדים במהלך מבצע "צוק איתן", לפני כשש שנים.

אופיר מזרחי, סגן מנהל אגף הביטחון והבטיחות: "אגף הביטחון בעירייה מלווה את מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך להתמודדות במצבי חירום ולשמירה על רף בטיחות גבוהה. השנה שמחנו להעניק את תעודת ההצטיינות לביה"ס הממלכתי "ויצמן". ביה"ס הציג היערכות מרשימה לשעת חירום ועמד בכל הפרמטרים והבדיקות שקיימנו. בשנים האחרונות כל רכזי ורכזות הביטחון בבתי הספר בעיר מבצעים את עבודתם במסירות וביעילות רבה ואני מברך על כך".

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך והנוער: "בכל שנה משדרגים בתי הספר בעיר את המוכנות והיערכות שלהם לשעת חירום. אני מברכת את ביה"ס ויצמן על הזכייה בתעודת ההצטיינות לשנת תש"פ ומאחלת לכולם שנה טובה, בריאה ובטוחה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh