מי מנקה את השטיח

מי מנקה את השטיח

הוא תמיד נמצא שם בשבילנו, מעניק לנו תחושה ביתית ונעימה ושומר עלינו מפני הקור והצינה. אבל האם אנחנו שם בשבילו? בלא מעט מקרים אנו נוטים להקל ראש כאשר מדובר בניקוי שטיחים. אף על פי שרובנו מקפידים לשאוב מהם אבק ואפילו לקרצף אותם מדי פעם, אין זה מספיק עבור השטיחים, בייחוד עבור שטיחים גדולים הנפרסים מקיר לקיר. מסיבה זו, חשוב שיד מקצועית תתערב בניקוי השטיח שלנו.

ניקוי שטיחים מקצועי – מי עושה זאת ואיך זה עובד?

ניקוי השטיחים מתבצע על ידי מנקי שטיחים מקצועיים שעברו הכשרה מיוחדת. הם משתמשים בכלים מותאמים כמו חומרי ניקוי המיוחדים לשטיחים או שואב אבק גדול ועוצמתי שמסוגל לשאוב לא רק אבק, אלא לכלוכים עקשניים במיוחד דוגמת שאריות מזון או פרוות של כלבים וחתולים. המנקים המקצועיים מגיעים אליכם לבית או למשרד ומתחילים מיד בביצוע העבודה. כך שבסיומו של התהליך לא תוכלו לזהות את השטיח שלכם.

מי זקוק לשירותי ניקוי שטיחים?

שירותי ניקוי שטיחים מתאימים לא רק לבתים פרטיים, אלא גם לבתי עסקים שונים. כך למשל, ניקוי שטיחים מקיר לקיר מתאים למשרדים שבהם ממוקמים שטיחים כאלה. כל משרד אוהב להתהדר בעיצוב משלו, ושטיח גדול הוא אחד העיצובים הנפוצים יותר. אך שטיח שכזה זקוק לתחזוקה תמידית ולידיהם המקצועיות של מנקי השטיחים.

מעבר לכך, ישנם בתי עסק שונים ברחבי הארץ המעוניינים בשירותי ניקוי שטיחים. אחד הבולטים שבהם הוא ניקוי שטיחים באולמות קולנוע. כולנו מכירים את השטיח המארח לנו חברה בזמן שאנו צופים בסרט טוב. אבל האם חשבתם פעם כמה פופקורן ושתייה דביקה הוא סופג. לפיכך, על מנת שיהיה לבאים אחרינו נעים לצפות בסרט, מזמינים שירותי ניקוי מקצועיים ומנקים את השטחים ביסודיות. דוגמה נוספת היא אולם אירועים. באולמות לא מעטים דואגים לפינת אירוח הכוללת כורסאות, פינות ישיבה מעוצבות ושטיחים. העניין הוא שלאחר כל אירוע, יש צורך להכין את האולם לאירוע הבא. וזה כולל ניקוי שטיחים יסודי משאריות מזון ויין.

החברה שעושה את כל ההבדל

השטיח המלוכלך שלכם בבית זועק "הצילו"? אנשים חשובים צריכים להגיע לפגישה במשרד ואין לכם מושג איך תנקו את השטיח מקיר לקיר שיש לכם בחדר הישיבות? הכירו את חברת מבריק. חברה מקצועית לניקוי שטיחים, ספות וריפודים. כאן תקבלו מגוון רחב של שירותים, בהתאם למה שאתם צריכים. הצוות המקצועי מנקה את כל סוגי השטיחים הקיימים: שטיחים סינטטיים, שטיחים מקיר לקיר וכן שטיחים שנארגו במיוחד בעבודת יד.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh