ממה נובע הצורך בביטוח בריאות פרטי

ממה נובע הצורך בביטוח בריאות פרטי

לאחרונה אנו שומעים רבות על  מקרים מצערים של חולים שנפגעו כתוצאה מתחלואיה של מערכת הבריאות הציבורית בישראל. מה נובע הצורך בביטוח בריאות פרטי? כל זאת בשורות הבאות:

התקשורת עוסקת לאחרונה רבות בנושאים שונים הקשורים בביטוחי הבריאות המופעלים על ידי חברת הביטוח השונות, כמו כפל ביטוחים והעלויות השונות . אך לצערנו, התקשורת מחטיאה את המטרה כיוון שאינה עוסקת במהות עצמה של ביטוחי הבריאות והחשיבות הרבה שלהם במדינה שבה שירותי הבריאות קורסים עקב היעדר תקציבים לאורך שנים רבות, דבר שנותן את אותותיו בכל יום .

העומס על מערכת הבריאות בישראל

כל מי שמבקר בחדרי המיון ובמחלקות האשפוז, נחשף לעומס העצום המוטל על כתפיהם של הצוותים הרפואיים המצומצמים. עם כל הרצון הטוב שלהם, הם אינם מסוגלים לטפל בכמות כה גדולה של מטופלים הזקוקים לאבחנה, טיפול והשגחה.

רמת התקנים של משרד הבריאות אינה עולה בקנה אחד עם העלייה המתמדת בתוחלת החיים בישראל והכמות הגדולה של הנזקקים לטיפולים רפואיים שונים.

ביטוחי הבריאות הפרטיים נועדו להקל על המערכת הציבורית ועל המטופלים בהתמודדות עם המצבים הללו. בזכות הביטוחים הפרטיים, אפשר להעניק לכל מטופל טיפולים בזמינות מידית או הגיונית כדי לפתור את הבעיה הרפואית שלו. אדם הזקוק לצילום או בדיקה רפואית אמור לבצע זאת תוך פרק זמן סביר של שבוע עד שבועיים ולא להמתין שנה כאשר בינתיים מצבו הרפואי מידרדר. לעיתים זמן ההמתנה גורר נזק בלתי הפיך .

אי הגשת טיפול בזמן, זו רשלנות רפואית ואם היא מוכחת בבית המשפט, משלמים בתי החולים בגינה כספים רבים לחולים או לחילופין למשפחתם.

שימוש ברפואה פרטית

השימוש בקליניקות פרטיות המצוידות במכשור הרפואי המתקדם ביותר בטכנולוגיות החדשניות, מאפשר לציבור לקבל מענה רפואי הולם . צילומים מורכבים, טיפולים הנחוצים באופן מידי וניתוחים המתבצעים תוך המתנה קצרה . השימוש של הציבור בביטוח הרפואי הקיים ברשותם מייתר במקרים רבים את הצורך של המבוטחים הספציפיים הללו להשתמש בשירותי הבריאות הציבוריים וכך הם מפחיתים ולו במעט את העומסים הקיימים בבתי החולים.

קברניטי המדינה, צריכים לראות בעין מפוקחת את הצד החיובי של ביטוחי הבריאות, את הטיפול הרפואי המהיר שמקבלים המבוטחים כדי לטפל כיאות בבריאותם בזמן אמת ולא לאחר כשנה לאור ההמתנות הארוכות בבתי החולים הציבוריים.

רכישת ביטוח פרטי חוסך למשפחות רבות רבות בישראל עוגמת נפש בקבלת שירותי בריאות. ביטוח בריאות מכסה תרופות שלא כלולות בסל הבריאות, בחירת רופא מנתח, בדיקות מומחים מסוגים שונים.

למשרדנו יש ניסיון של 60 שנה במתן פתרונות ביטוחי בריאות. פנו אלינו ונשמח לסייע.

http://engelman-ins.co.il

צילום pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh