ממשיכים לחדש גינות ציבוריות

ממשיכים לחדש גינות ציבוריות

החלו העבודות להקמת מתחם חדש לפעוטות וילדים  ב"גן המגינים" הוותיק.

בימים אלה החל אגף גנים ועיצוב הסביבה בעיריית רחובות בעבודות להקמת מתחם חדש לפעוטות וילדים בגן המגינים הוותיק שבמרכז העיר, בסמוך לספרייה העירונית. במתחם החדש, בגודל של כ- 170 מ"ר, יוצבו מתקני משחק המבוססים על אגדות ילדים, המתאימים לפעוטות ולילדים.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו מחדשים גינות ציבוריות ומתקני שעשועים בגנים ותיקים, להנאת התושבים הצעירים שלנו".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "לצד הקמתם של פארקים רחבי ידיים, אנחנו פועלים להעניק מענה הולם גם בגינות וותיקות , קרוב לבית ככל האפשר. אני מתכוון להגיע לכל שכונה בעיר".

עיריית רחובות, באמצעות אגף גנים ועיצוב הסביבה, החלה בימים אלה בעבודות להקמת מתחם משחקים חדש לפעוטות החל מגיל שנה ולילדים עד גיל שמונה, ב"גן המגינים" הוותיק במרכז העיר, הסמוך לספריה העירונית.

מתחם המשחקים המיועד הינו בגודל של כ- 170 מ"ר והוא יוקם על גבי משטח גומי, שיתוחם בגדר היקפית לשמירה על בטיחות של הילדים וההורים.

המתחם כולל מתקן משולב מרכזי המבוסס על אגדות ילדים הכולל: רשת וחבלים לטיפוס בין שני המגדלים, מגלשות, קיר טיפוס, פנלים זזים למשחקי פעוטות על בסיס אגדות ילדים. בנוסף יותקנו במתחם מתקן נדנדה ו- 3 מתקני נדנדות ע"ג קפיץ.

גן זה משמש ילדים רבים שמתגוררים בסמוך לגן, המהווה גן שעשועים יחיד בכל האזור וכן צפוי לשמש ילדים רבים אשר מגיעים לבקר בסמוך בספרייה העירונית עם הוריהם .

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו מחדשים גינות ציבוריות ומתקני שעשועים בגנים ותיקים, להנאת התושבים הצעירים שלנו. אנחנו יודעים שבאזור זה בעיר יש ביקוש גבוה במיוחד לגן שעשועים והמתחם החדש נמצא במיקום מרכזי כך שישרת הורים וילדים רבים".

עו"ד יניב מרקוביץ', סגן ראש העיר: "לצד הקמתם של פארקים רחבי ידיים, אנחנו פועלים להעניק מענה הולם להורים ולילדים גם בגינות וותיקות , קרוב לבית ככל האפשר. אנו עוברים אחת -אחת על מנת לשפר את הנראות והמבחר בהן לרווחת תושבי העיר. אני יודע שמחכים לנו באזורים נוספים בעיר, ואני מתכוון להגיע לכל שכונה בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh