"מנהיגות המחר" הציגו בפני ראש העיר יוזמות למען הקהילה

"מנהיגות המחר" הציגו בפני ראש העיר יוזמות למען הקהילה

בוגרות קורס "מנהיגות את המחר" בשיתוף עמותת כ"ן הציגו בפני ראש העיר את יוזמות עירוניות למען הקהילה במסגרת הקורס. הקורס התקיים ביוזמת ראש העיר, רחמים מלול והפורום לקידום מעמד האישה בעיר.

בימים אלה הסתיים קורס "מנהיגות את המחר" של עמותת כ"ן ברחובות. עמותת כ"ן פועלת לקידום מנהיגות נשים ומעמד האישה בישראל, בדגש על קידום נשים למוקדי קבלת החלטות בזירה הציבורית והפוליטית.

כחלק ממשימות הקורס, בוגרות הקורס עבדו על יוזמות בקהילה, חלקן קשורות בקידום נשים:

הגדלת ייצוג נשים במועצה ובוועדות העירוניות:  אדית קוגן, רונית נחמני, גלית קוניק הופמן, אביטל ביר, ליאור לרנר, יהודית שהרבני, מזל אלגזר, רות מפעי, אורלי רביב, רבקה דוד. נשות הצוות שעסק ביוזמה זו הציגו את השאיפה להגברת ייצוג נשים למינימום של 50%, ואף הזכירו לעיריית רחובות ולראש העיר כבר הוענק אות ההוקרה על היותם מובילי שוויון מגדרי בנושא תפקידים בכירים וייצוג נשים בדירקטוריונים עירוניים.

יוזמה לייצוג הורי הגנים בוועד העירוני: אורית שרגאי, צופית גולן, רייזי קירשנשטיין, חן כהן וחגית סלומון. בנושא זה החלו בתוכנית ובשיתופי הפעולה שנעשו כדי לקדם את הנושא.

יוזמה להכנת מידעון נשים עירוני: ירושה אברהם, לידיה קורידו, לימור סואן, שרה מעודי. המטרה היא לשקף את מלוא המידע ותיאום לגבי פעילות נשים בעיר.

ראש העיר רחמים מלול: "אני רואה חשיבות רבה בקידום התחום המגדרי בעיר. יש קרקע פורייה לשיתוף פעולה בנושאים החשובים שציינתן, ויש כאן קשב לנושא. אני מזמין את היוזמות להיפגש אתנו ולפעול לקידום הנושאים הקרובים לליבן".

חברת המועצה ד"ר מרה קנבל, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה ציינה במפגש את חשיבותו הגדולה של קידום נשים למועצת העיר, ומשם כבר ניתן יהיה לפעול לכל השאר. "יחד עם אביבה חלבי- יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ועמותת כ"ן, נמשיך ללוות את הנשים ונסייע במימוש היוזמות בעיר".

בעקבות הצלחת הקורס הראשון והביקוש לקורס נוסף, מתחילה היערכות לפתיחת המחזור הבא.

נשים פעילות מוזמנות להציע את מועמדותן במזכירות הפורום למעמד האישה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh