מנהלת אגף חדשה בעירייה

מנהלת אגף חדשה בעירייה

בת חן קרני מנהלת האגף לשירותים חברתיים ברחובות נכנסה לתפקידה.

עו"ס בת חן קרני ניהלה בשנים האחרונות את המחלקה לשירותים חברתיים בגדרה, ולאחר תקופת חפיפה בת מספר שבועות, נכנסה אתמול לתפקידה כמנהלת האגף לשירותים חברתיים. אירית שיפריס, פרשה לפנסיה בתום 15 שנים של ניהול האגף, ולאחר שפיתחה את השירותים החברתיים ותוכניות הרווחה בעיר.

בימים אלה נכנסה לתפקידה מנהלת האגף החדשה לשירותים חברתיים: בת חן קרני, עובדת סוציאלית בהכשרתה , בוגרת תואר ראשון ותואר שני בעבודה סוציאלית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. קרני היא תושבת רחובות. ב- 15 השנים האחרונות היא ניהלה את המחלקה לשירותים חברתיים במועצה המקומית גדרה, ואף נבחרה כמנהלת מצטיינת.

כזכור, לפני כשלושה חודשים בחרה וועדה בראשות ראש העיר, רחמים מלול, בבת חן קרני.

קרני תוביל את מערכת הרווחה העירונית ברחובות, החולשת על תקציב של כ- 150 מיליון ₪, כ- 200 עובדות ועובדים, 4 מרכזים (חוסן, דולב, מרכז הזדמנות ומרכז גישור) ו- 8 מחלקות, כולל שלוחה בקרית משה.

אירית שיפריס, מנהלת האגף היוצאת, ניהלה את האגף ב- 15 השנים האחרונות, ותחת ניהולה האגף צמח והתפתח להיקפו כיום. בין היתר, שיפריס יזמה והקימה את מחלקת איט"ם, מרכז תעסוקה עירוני, מרכז דולב לטיפול במשפחה, הגנה וטיפוח על אוכלוסיות בסיכון, ילדים, בני נוער חסרי ישע וזקנים בסיכון.

בשבועות האחרונים עברה קרני חפיפה עם אירית שיפריס, ובימים אלה נכנסה לתפקידה.

רחמים מלול, ראש העיר אמר כי "מערכת השירותים החברתיים ברחובות מפותחת ומגוונת, ומלאה בעובדות ועובדים מסורים אשר בתקופה זו עבדו יומם וליל, במסירות ובחריצות למען תושבי רחובות, ובפרט למען האוכלוסיות המוחלשות בעיר. אנו מאחלים לבת חן הצלחה גדולה בתפקידה, ונסייע לה ככל שניתן. אנו מודים לאירית שיפריס על פועלה ושירותה הציבורי בניהול האגף ופיתוחו, עד לרמת השירותים הגבוהה שהוא מספק כיום".

חבר המועצה עו"ד שמואל בר דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים: "אני סמוך ובטוח כי בת חן קרני תדע להוביל היטב את האגף החשוב הזה, עם ההון האנושי הנפלא שעובד בו. בשבועות האחרונים הייתי עד לעבודה המאומצת ולהשקעה העצומה של העובדות והעובדים באגף בתושבי רחובות, ובפרט בתושבים שנזקקו לסיוע יותר מכולם: קשישים ונזקקים. אין לי ספק כי גם בימי שגרה הם נותנים את הנשמה וימשיכו לעשות כן. אני מודה לאירית שיפריס על עבודתה הנפלאה בניהול האגף ובשירות תושבי רחובות, ומאחל לה בהצלחה בדרכה החדשה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh