מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל נערכה השבוע

מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל נערכה השבוע

ילדי כיתה א' בביה"ס הממ"ד הגדול ביותר בישראל, מעלות משולם ברחובות, חגגו את קבלת הסידור בגדול, תרתי משמע: בטקס מרגש באולם הכדורסל הסמוך לבית הספר קיבלו כ200 תלמידי שבע כיתות א׳ את הסידור.

האירוע נערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול, שנכדו מיכאל השתתף בטקס, ממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנהל בית הספר מאיר אמויאל ומאות בני המשפחה הנרגשים שמילאו את האולם.

השבוע נערכה מסיבה מיוחדת במינה: מסיבת הסידור הגדולה ביותר בישראל, שנערכה ברחובות,  בביה"ס מעלות משולם, בית הספר הממלכתי דתי הגדול בישראל ואחד הגדולים בארץ (כ- 950 תלמידים).

למרות הכמות הגדולה של התלמידים, מדובר היה  במעמד מרגש במיוחד, בפרט כאשר התלמידות והתלמידים קיבלו את הסידורים על פי המסורת,  כשעמדו תחת חופה של טלית.

ראש העיר רחמים מלול וממלא מקומו זהר בלום השתתפו גם הם , והתכבדו בחלוקת הסידורים לתלמידים.

עבור ראש העיר היה מדובר בטקס מרגש אפילו יותר מהרגיל: נכדו מיכאל היה בין התלמידים שהשתתפו בטקס.

בית הספר מעלות משולם הוא בית הספר הממ"ד הגדול בישראל, והוא מנוהל זה 17 שנים על ידי מאיר אמויאל שנחשב למנהל מוערך מאוד במערך החינוך הדתי ובכלל. לבית הספר הישגים רבים ופרסי חינוך.

טקס קבלת הסידור נערך בבתי הספר הדתיים באמצע השנה על מנת לאפשר לתלמידים ללמוד את הקריאה בטרם יחלו להתפלל מתוך סידור.

רחמים מלול, ראש העיר: "ישנם מספר ימים מרגשים במיוחד בחייהם של תלמידי החינוך הממלכתי דתי, ואחד מהם הוא ללא ספק , יום קבלת הסידור. יש משמעות מיוחדת לתפילתם של ״תינוקות של בית רבן״ כיוון שהילדים מתפללים בתמימות גדולה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "בית הספר מעלות משולם הוא תו איכות בחינוך הממלכתי דתי ברחובות, ומכאן כמות התלמידים הגדולה. אנו שמחים להעניק לו את כל התמיכה והדחיפה למצוינות ולערכים, כפי שחווינו היום, במעמד מסיבת הסידור שהיה מרגש במיוחד".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh