מסיבת חנוכה שווה במיוחד: בהצגה הראשונה של "הנסיכה של אנדרסן"

מסיבת חנוכה שווה במיוחד: בהצגה הראשונה של "הנסיכה של אנדרסן"

ההצגה הראשונה של  מחזמר חנוכה "הנסיכה של אנדרסן" הציגה הבוקר בבית העם- היכל התרבות העירוני מול קהל  ילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם, תושבי העיר.

האירוע נערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול, וחברת המועצה אורית שרגאי, מחזיקת תיק אוכלוסיות מיוחדות.

כ – 650 ילדים ובוגרים מהמסגרות השונות הקיימות בעיר הגיעו לצפות ראשונים במחזמר חנוכה: מעמותת אקים, מע"ש, בית ספר עידוד,  ההוסטלים, מועדונית זמן אמיתי, ארגון נכי צה"ל והחממה .

האירוע, בהזמנת פורום אוכלוסיות מיוחדות בעיר בהובלתה של חברת המועצה אורית שרגאי בשיתוף אקי"ם רחובות (שתומכת באירוע מדי שנה), היה מסיבת חנוכה שווה במיוחד: בתחילתו נערכה הדלקת נר שלישי של חנוכה ושרו שירי חנוכה, ובסיומו חיכו לכל המשתתפים סופגניות ומארזי חג, שנארזו עי המעש (מרכז עבודה שיקומי).

האירוע נפתח בהדלקת נרות מרגשת במיוחד של דייר בהוסטל אקי"ם, יחד נציג חב"ד.

ראש העיר רחמים מלול בירך את הנוכחים ואמר כי "אנחנו שמחים לארח אתכם כצופים הראשונים של הצגת מחזמר חנוכה. אני בטוח שכולם רואים ויראו את האור המיוחד שלכם – לא רק בחג הזה אלא בכל ימות השנה".

אורית שרגאי אמרה כי "אני נרגשת במעמד הזה. אני גאה לארח כאן את בני האוכלוסיות המיוחדות בעיר, דווקא להצגה הראשונה, ושמחה שמתאפשר לכל אחד ואחת בעיר ליהנות מהמחזמר ומאווירת החג. אני מודה לאקי"ם רחובות על השותפות שמאפשרת לנו להגדיל את מעגל הצופים בהצגה המיוחדת הזו. תודה לאילן גרזי, ולצוות בימת הנוער והיכל התרבות על השותפות בקיום האירוע , לחני אברהמי על ארגון תרומת 700 סופגניות".

יו"ר אקי"ם רחובות הנכנס, אודי בבז'נוב, אף הוא בירך את הנוכחים.

הטקס נחתם בשירת "באנו חושך לגרש" מרגשת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh