מערכת החינוך העירונית ערוכה לקראת התלמידים

מערכת החינוך העירונית ערוכה לקראת התלמידים

ניקיון וחיטוי, רכישת ציוד והיערכות לפעילות לפי המגבלות: על אף שטרם התקבלה החלטת הממשלה בדבר מועד החזרה ללימודים – הגנים ובתי הספר בעיר מוכנים לקראת התלמידים.

עיריית רחובות השלימה בימים אלה את היערכותה לקראת החזרה ללימודים: מסיכות שקופות הוכנו מבעוד מועד לגננות על מנת שהילדים הרכים יותר לא יחששו ויוכלו לראות את הבעות הפנים של גננות. השירות הפסיכולוגי החינוכי עורך לצוותים החינוכיים הכנה מיוחדת לקראת החזרה ללימודים, כולל מתן כלים לזיהוי סימני מצוקה אצל ילדים והורים והתמודדות עימם.

כמו כן, העירייה רכשה מסיכות וכפפות לצוותים החינוכיים ואלכוג׳ל לשימוש במוסדות החינוך.

ההיערכות בגני הילדים: על מנת לאפשר להורים לחזור לעבודה הוחלט שחלוקת גני הילדים תעשה בכל גני הילדים העירוניים לפי שם המשפחה של הילדים. כל הילדים ששמות משפחתם מתחיל באותיות א- כ ילמדו בימים א-ג, כל הילדים ששמות משפחתם מתחיל באותיות ל-ת ילמדו בימים ד-ו.

גני הילדים נפתחו היום על מנת לנקות ולהכין אותם לקרת השיבה לפעילות.

העירייה סיפקה לכל גן חומרי ניקיון ואמצעי מיגון על מנת לאפשר פתיחה תקינה ובטוחה, וכל אחד קיבל ערכה הכוללת: אלכוגל,  כלור לחיטוי רצפות ומשטחים.

למרות שהצוותים החינוכיים נדרשו להגיע עם מסכות מהבית, העירייה רכשה כאמור עבור כל הגננות והסיעות מסכה שקופה לשימוש רב פעמי.

בנוסף חולקו אגרות חזרה לשגרה לחלוקה לילדים וכן חומרי הסברה לשמירה על ההיגיינה.

ההיערכות בבתי הספר: לרשות מנהלי בתי הספר היסודיים עומד כל צוות המנהלה והסיעות העובדים בבית ספרם. העירייה סיפקה לכל  בית ספר חומרי ניקיון ואמצעי מיגון על מנת לאפשר פתיחה תקינה ובטוחה, ולכל מוסד הוכנה ערכה הכוללת: אלכוגל, כלור לחיטוי רצפות ומשטחים, מסכות חד פעמיות.

בנוסף חולקו אגרות חזרה לשגרה לחלוקה לילדים וכן חומרי הסברה לשמירה על ההיגיינה.

ראש העיר, רחמים מלול: ״אנו מקדמים את התלמידים בברכה ובשמחה, ונערכים מבעוד מועד לחזרה ללימודים בבתי הספר ובגנים, בכל הקשור לשמירה על הנחיות משרד הבריאות. עיריית רחובות אף תעשה הכול על מנת לסייע לצוותים החינוכיים לפעול בהתאם לצורת הלמידה המותאמת לימים אלה״.

ממלא מקום ראש העיר מחזיק תיק החינוך זוהר בלום: ״מזה מספר ימים שאנו פועלים לפתיחה מחדש של מערכת החינוך בעיר על הצד הטוב ביותר, לשיבה חלקה ככל שניתן. אנו משקיעים בשמירה על הנחיות הזהירות של משרד הבריאות, על מנת לשמור על בריאות התלמידים והצוותים החינוכיים״.

אפרת צוקרמן, מנהלת אגף החינוך בעיריית רחובות: "אני רוצה להודות לכל הצוותים החינוכיים על עבודתם המסורה והמקצועית בתקופה לא קלה בה מערכת החינוך כולה הושבתה. החזרה לשגרה מדורגת מציבה לכולנו אתגר לא פשוט אך נערכנו מראש ולכן נעמוד בו. בימים האחרונים פעלנו במרץ על מנת להכין את מערכת החינוך העירונית לשיבת התלמידים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh