מצוינות טכנולוגית בתיכונים בנושא מדפסות תלת-מימד

מצוינות טכנולוגית בתיכונים בנושא מדפסות תלת-מימד

מצוינות טכנולוגית בתיכונים: הסתיים סמסטר ייחודי בנושא מדפסות תלת-מימד

אמש התקיים ערב הסיום של קורס ייחודי בנושא תלת- מימד, שבו השתתפו תלמידי אמי"ת בנות, היי טק היי ע"ש רון ארד  וקריית החינוך מדעים. התלמידים הציגו את התוצרים מהקורס, שיצרו באמצעות מדפסת תלת-מימד.

ערב ההורים נערך בסיומו של הקורס החדשני להפעלת מדפסות תלת-ממד אתמול, יום שני 4.2.18, באשכול פיס בסמוך לתיכון קציר. בוגרי הקורס הם 50  תלמידים משלושה תיכונים בעיר: קריית החינוך למדעים, היי טק היי ע"ש רון ארד, ואמית בנות.

רכזת הקורס הייחודי היא שרית זלצמן, שזכתה אשתקד בתחרות ה"מורה של המדינה", במסגרת תפקידה כרכזת מדעים, טכנולוגיה ומצוינות עירונית. הקורס מומן על ידי עמותת דנור לקידום החינוך (ע"ש שי דנור טייס חיל האוויר שנהרג בתאונת מסוק) . מנהל העמותה, טל ורד, נרתם לבקשתה לקדם את הנושא. שלושה מחזורי לימוד נפתחו בכל אחד מהתיכונים, והועברו ע"י חברת XLN .

בחודשים האחרונים התלמידים למדו במהלך הקורס את הטכנולוגיה של הפעלת מדפסות תלת מימד, כיצד לעבוד עם התוכנה, וכן לייצר ולתכנן מוצרים שימושיים.

במהלך הערב התלמידים הציגו את התוצרים שתכננו ויצרו במדפסת תלת-ממד, והאזינו להרצאה מרתקת בנושא.

זוהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "הפרויקט הוא דוגמא למצוינות של מערכת החינוך בעיר רחובות ואנו נמשיך לפתח אותה במגוון דרכים. אני מודה לעמותת דנור על תרומתה הנכבדה לתלמידים".

שרית זלצמן: "תחום מדפסות תלת מימד פותח בפני התלמידים עולם חדשני ומרתק, ומחזק את אצלם את הזיקה לטכנולוגיה והנדסה. התלמידים גילו יצירתיות ויוזמה במהלך הקורס, והתגובות שקיבלנו חיוביות ביותר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh