מצלמות אבטחה לעסק – מחירים, התקנה, וכל מה שרציתם לדעת

מצלמות אבטחה לעסק – מחירים, התקנה, וכל מה שרציתם לדעת

אם יש לכם עסק בבעלותכם, אתם וודאי יודעים שאחד הדברים החשובים והיעילים ביותר המסייעים בשמירה עליו, הוא התקנה של מערכת מצלמות במעגל סגור. מצלמות אבטחה לעסק הינן האמצעי הבסיסי ביותר לצורך שמירה על בית העסק שלכם, בשעות בו הוא סגור לפעילות. לא משנה אם מדובר בבית קפה, חנות, או אפילו משרד, תמיד נמצאים בעסק דברים יקרי ערך, כולל מוצרים למכירה, חפצים או מכונות שמשרתים את העסק עצמו, ועוד. לכן, על מנת שכבעלי עסק תוכלו לישון טוב בלילה, בלי לדאוג שעלולים לפרוץ לבית העסק שלכם בזמן שהוא סגור, יש לבצע התקנה מסודרת של מצלמות אבטחה במעגל סגור.

מהו טווח המחירים של מצלמות אבטחה לעסקים?

לפני שאתם מבצעים התקנה של מצלמות אבטחה לעסק, מחירים הינם דבר שחשוב מאוד לבדוק ולבצע השוואה מסוימת, על מנת לוודא כי אתם מבצעים רכישה שמתאימה לכם הן מבחינת התקציב והן מבחינת התמורה הניתנת לכם.
שימו לב שמערכת מצלמות במעגל סגור מורכבת לא רק ממצלמות, אלא היא כוללת מספר מרכיבים.

  • מכשיר הקלטה – על מנת לשמור את התוכן שהמצלמות קולטות בעדשה, כל המצלמות במעגל הסגור מחוברות למכשיר הקלטה אחד, שמבצע את השמירה הזאת ומאפשר צפייה חוזרת במה שנקלט על ידי המצלמות. מכשירי הקלטה יכולים להיות מסוג NVR, המתאים למצלמות מסוג IP, או מסוג DVR, שמתאים לאלו האנלוגיות.
    מחיר : נע בין 1,000-6,000 שקלים, כתלות במספר המצלמות מהן מורכבת המערכת כולה, ורמת הרזולוציה שלהן.
  • מצלמות אבטחה– המצלמות עצמן מתחלקות לשני סוגים. הראשון שבהן הוא סוג IP, שהוא החדשני ביותר, אך המחיר שלו הינו יקר משמעותית בהתאם. לעומתן, קיימות מצלמות אנלוגיות, שעושות שימוש בטכנולוגיות פחות מתקדמות, אך מוצעות בסכומים אטרקטיביים יותר. ברוב בתי העסק נדרש מעגל המורכב מלפחות 5 מצלמות אבטחה.
    מחיר : 300-1,000 שקלים למצלמה, כתלות בסוג וברזולוציה של ההקלטה, ובפיצ'רים שהמצלמה מציעה.
  • כבלים וספק כוח – מה שמחבר את כל חלקי המערכת ומאפשר התקנה שלה, מוסיף גם הוא סכומים מסוימים למחיר, המשתנים על פי מורכבות המערכת. נשים לב שבמערכת אבטחה בעסקים יש לרכוש כבלים שיבצעו את החיבור בין המצלמות למכשיר האבטחה, או כל חיבור אחר שנדרש, שכן מערכות אלחוטיות הינן קלות יותר לפריצה, ולא מתאימות להתקנה בעסק.

התקנת מצלמות אבטחה

כפי שציינו, כחלק אינטגרלי מהתקנה של מערכת מצלמות אבטחה, יש לדאוג גם להנחה של כבלים. מכיוון שלא נרצה להשאיר אותם חיצוניים, יש לבצע עבודות תשתית מסוימות, שיאפשרו התקנה של הכבלים בצורה מוסווית בתוך הקיר. עבודות התשתית הללו מוסיפות למחיר ההתקנה, ולמורכבותה. על כן, תהליך ההתקנה אינו כולל רק חיבור של מצלמות לקיר, ויש להתחשב בזה.
ישנן תוספות שניתן להוסיף למערכת במעמד ההתקנה כמו הוספת מיקרופונים לאפשרות של שמע, שילוב עם מערכות האבטחה האחרות של העסק כגון מערכת האזעקה, ועוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh