מרכז שירות מורשה ניסן רנו דאצ'יה המוביל בפתח תקווה והמרכז – דור 18

מרכז שירות מורשה ניסן רנו דאצ'יה המוביל בפתח תקווה והמרכז – דור 18

רכישת רכב חדש היא תהליך שמתבצע בקלות יותר מאשר הקפדה על תחזוקה שוטפת של הרכב, מכיוון שרכישת הרכב כרוכה בהשקעה חד פעמית, אבל תחזוקתו צריכה להתבצע באופן קבוע.

כל רכב דורש טיפולי תחזוקה ותיקונים שוטפים על מנת לוודא שהוא יתפקד במיטבו, ובמרכז השירות המורשה לרכבי ניסן, רנו ודאצ'יה, מבית המוביל בפתח תקווה והמרכז – דור 18, תוכלו לקבל שירותי תחזוקת רכב מלאים שמתבצעים בהתאם להנחיות היצרנים, על ידי אנשי המקצוע המוסמכים והמורשים הטובים ביותר בתחום המכונאות.

טיפול לרכב הוא משימה שחשוב להשאיר למקצוענים בתחום

על מנת להפיק את המיטב מרכבכם, חשוב שתקפידו על ביצוע טיפולים תקופתיים, בהתאם לרמת השימוש בו.

כך, למשל, אם אתם נוהגים למרחקים ארוכים על בסיס קבוע, חשוב שתקפידו על טיפולי תחזוקה במרווחי זמן קבועים, על ידי המומחים שלנו, שעברו הכשרות לתחזוקה ותיקונים לרכבי ניסן, רנו ודאצ'יה, עם חלקי חילוף מקוריים, וייעוץ לתחזוקה שוטפת של רכבכם.

מרכז שירות מורשה מציע שירותים יעילים וחסכוניים

כאשר המכונית שלכם מתוחזקת ומטופלת על ידי המומחים בתחום, שבקיאים בסוג ובדגם הרכב שלכם, אתם מקבלים פתרונות מתקדמים לזיהוי בזמן של כל הבעיות האפשריות וטיפול בהן לפני שיהפכו לתקלות מורכבות, מה שמסייע לכם בטווח הארוך בחיסכון של הרבה זמן וכסף.

השירות לרכבי ניסן, רנו ודאצ'יה צריך להתבצע רק על ידי מכונאים מוסמכים ומורשים שעברו את הכשרות היצרנים לטיפול ברכבים אלו והם מוסמכים ומאומנים באספקת שירות שתואם את הדרישות המדויקות של הרכב שלכם, עם גישת הטיפול הטובה ביותר.

חשיבות קבלת שירותי מכונאות בטכנולוגיה מתקדמת

הצוות המקצועי במרכז השירות המוביל בפתח תקווה והמרכז – דור 18, מספק שירותי מכונאות שמבוססים על טיפולי תחזוקה ותיקונים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כך שתוכלו להיות רגועים ובטוחים שרכבכם מתפקד היטב וללא תקלות, לטווח הארוך.

רכבי ניסן, רנו ודאצ'יה זקוקים לטיפולים חדשניים ומתקדמים שמתבצעים רק על ידי אנשי מקצוע שעוברים הכשרות מקצועיות בתדירות קבועה, באמצעות השתתפות בסדנאות ולימוד חומרים כתובים,, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שאצלנו תקבלו חוויית טיפול ושירות מעולה, עם גישה של צוות מקצועי שמתנהל באופן שלא הכרתם בשום מרכז שירות אחר.

טיפולי תחזוקה ותיקונים בליווי היצרן

הצוות שלנו מספק שירותי תחזוקה וטיפולים לרכבכם עם מעטפת מתמשכת ומקצועית, שתואמת את תפיסת היצרנים, כך שתוכלו לוודא שאתם נוהגים ברכבכם בבטחה ובנוחות לטווח הארוך, עם הליווי המתמשך של היצרן.

תפיסת השירות המוטמעת במרכז דור 18 תואמת את הנחיות יצרני הרכבים, בפעילות שמבוססת על קשרי שותפות בין הצוות שלנו לבין היצרנים.

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים שירותי תחזוקה וטיפולים לרכבכם בגישה מקצועית ומשתלמת – אתם מחפשים את מרכז השירות המוביל בפתח תקווה והמרכז – דור 18

צוותי השירות עוברים הכשרות והדרכות טכניות ישירות ממומחי מותגי הרכבים, שמועברים על ידי מומחים מטעם יצרני הרכבים, עם ידע שמועבר בגישה מאורגנת לכל איש צוות במרכז השירות שלנו.

ההקפדה על הכשרות מקצועיות מקיפות וקבועות מתבצעת כדי שנוודא שאנחנו מספקים ללקוחותינו את חווית השירות המעולה שהם מצפים לה, ברמה המקצועית הגבוהה ביותר, עם מערכת בדיקה מעודכנת מטעם היבואנים הרשמיים, והוא יוחזר אליכם עם תפקוד חדש, בטוח ונוח.

 

תמונה: דור 18

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh