מתי נפנה לרופא אורטופד מומחה ברכיים?

מתי נפנה לרופא אורטופד מומחה ברכיים?

כאבים בברכיים עלולים להיות תופעה לא נעימה במיוחד, אנחנו יודעים זאת היטב. כאבים בברכיים עלולים להשפיע על אזורים אחרים בגוף ולהסב סבל רב למי שנאלצים להתמודד עם התופעה. חשוב להגיד כבר בשלב הזה של המאמר, אמנם מדובר על תופעה לא נעימה וכזו שעלולות להיות לה השלכות על איכות החיים של המטופל, אבל זה לא אומר כי מדובר על תופעה שאי אפשר להתמודד איתה. אנחנו כאן כדי לשתף אתכם בדיוק בדרכים שיאפשרו גם לכם לחיות חיים טובים יותר בזכות קבלת טיפול מתאים.

מה הגורמים לכאבים בברכיים

כאבים בברכיים נוצרים בדרך כלל בגלל שחיקה וזעזועים. הבירכיים שלנו צריכות לעמוד בכמה מטלות לא פשוטות בכלל. מצד אחד מדובר על מפרק מורכב, כזה שמאפשר לנו לשבת, לעמוד, לעשות פעילות גופנית, לצאת לטיולים. הבירכיים שלנו הן גם אלו שנושאות במשקל בדרך כלל, כאשר אנחנו נושאים משאות כבדים וכן הלאה. מלבד זאת, הברכיים צריכות לעמוד בזעזועים. בכל פעילות של ריצה, קפיצה וכיוצא באלו, הבירכיים הן אלו שסופגות את הזעזוע כתוצאה מהמפגש של הגוף עם הקרקע.

לא רק זה, אלא שכמו בכל איבר אחר בגוף, וודאי שבמקרה של איבר מורכב כמו הברך, עלולות להתפתח דלקות ומחלות שונות. פגיעה ברקמות, התפתחות של דלקות ברצועות, קרע של הסחוס, כל אלו יכולים להוביל להתפתחות של כאבים וכמובן, סבל אדיר למטופל.

למה חשוב לפנות לאורתופד מומחה כדי לקבל טיפול מתאים

כאמור, אמנם מדובר על מה שעלול להוביל לתחושה של סבל משמעותי בעיני המטופל, אבל מדובר גם על מה שיש לו פתרונות. כלומר, יש דרכים להתמודד עם המחלות השונות ולתת להן מענה מקצועי. אלא, שבשלב הראשון, החשוב ביותר זה לערוך אבחנה מבדלת שתאפשר לנו לקבוע את המסלול הנכון לטיפול מוצלח. אורטופד מומחה לברך הוא מי שיש לו ידע, כלים וניסיון, מתוקף כך גם את הכלים שיאפשרו לו להעניק למטופל, בסופו של דבר, את הטיפול המתאים ביותר לצרכיו.

איך אפשר לדעת האם זה הזמן לפנות לאורתופד מומחה לקבלת מענה מקצועי

אין לשאלה הזו תשובה אחת, כל מטופל צריך מענה אחר. מה שמשותף אולי לכל אלו שפונים לקבלת ייעוץ וליווי פרטי, הוא שמדובר על מי שסובלים במידה כזו, כך שהם חייבים לקבל את המענה המקצועי הטוב ביותר ובעיקר המתאים ביותר עבורם. המערכת הציבורית לא תמיד ידועה בתור מערכת בה ניתן לקבל טיפול במהירות, מה שגם כן עלול להוביל לאתגרים לא פשוטים. לא רק זה, אלא שהזנחה, התעלמות, כל אלו לא רק שלא מביאים תועלת, אלא בטווח הארוך גם עלולים ליצור נזק. לכן, חשוב מאוד לפנות לאורתופד מומחה לקבלת מענה מקצועי על הצד הטוב ביותר.

אם אתם מחפשים מענה רפואי מיידי, אתם במקום הנכון

ד"ר רמי כורדוש הוא סגן מנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים שמיר, אסף הרופא. ד"ר כרדוש הוא אורתופד בכיר בעל ידע וניסיון מקצועי רב שנים. אם אתם מחפשים מענה רפואי מיידי, אם אתם מרגישים שאתם חייבים לקבל את הליווי הרפואי הטוב ביותר לצורך טיפול בבעיה שלכם, אתם במקום הנכון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh