מתנדבי על"ה מתחילים לשדר ברדיו קול השפלה

מתנדבי על"ה מתחילים לשדר ברדיו קול השפלה

שיתוף פעולה ייחודי נרקם בין רדיו קול השפלה 103.6 FM לבין על"ה, העמותה למען המבוגר, ברחובות ביוזמה משותפת של יוני לביא מנהל התחנה לבין אסף וישקין מנכ"ל העמותה, שבו מתנדבי העמותה יחלו לשדר תוכניות רדיו בעלות תכנים ייעודיים לאוכלוסיה המבוגרת בעיר רחובות ובסביבתה.

יוני לביא מנהל התחנה עוסק בתחום הרדיו מזה 25 שנים במגוון תפקידים רחב, בהם: מגיש, עורך, מפיק, מנהל תוכניות ועוד, הקים לפני ארבע שנים את הרדיו החינוכי קול השפלה בקריית החינוך על שם עמוס דה שליט ברחובות. מאחר ובראייתו של לביא רדיו חינוכי צריך לשרת את הקהילה לרבות מבוגרי העיר, הוא יצר קשר עם אסף וישקין מנכ"ל על"ה, מתוך רצון לייצר שיתוף פעולה.

וישקין מיד הרים את הכפפה והציע להקים קבוצת רדיו של מבוגרים שתייצר תכנים למבוגרים ובעזרתה של שרה דימנט רכזת המתנדבים בעמותה החלו לגייס מתנדבים מתאימים לפרויקט הקמת הרדיו של על"ה, שישדר במסגרת השידורים של רדיו קול השפלה. המתנדבים החלו בהכשרה בת חודשיים, במהלכה לביא העביר להם את רזי מקצועות הרדיו, בהם: עריכה, הגשה, עריכת מוסיקה, לימוד טכני לשימוש בציוד האולפן, כיצד לבצע תחקיר, ראיונות ועוד.

המתנדבים התחלקו לשלוש קבוצות, כשכל קבוצה הייתה אמונה על בניית תוכנית רדיו בנושאים הרלוונטיים לגיל המבוגר: זמר עברי ישן, איכות החיים לגיל השלישי ותוכנית שעוסקת בקשר הבינדורי, הכה חשוב לבני הגיל המבוגר ואילו תוכנית רביעית שתהייה מקבץ של כל התוכניות האלה, בנוסף לחדשות העמותה.

לדבריו של יוני לביא מנהל התחנה: "רדיו קול השפלה היא תחנת רדיו הפועלת במסגרת פרויקט של משרד החינוך, משרד התקשורת וקול ישראל. בכל התוכניות של מתנדבי על"ה משולבים גם תלמידים בכיתות י'-יב' מתוך רצון לחזק את הקשר הבינדורי." עוד מוסיף לביא "התוכניות ישודרו גם באינטרנט ובסלולר, דבר שיאפשר לקהל מאזינים רחב יותר להאזין לתוכנית."

אסף וישקין, מנכ"ל על"ה אומר כי "בעמותה פועלים כל הזמן להוספת עוד תכנים רלוונטיים לקהל של על"ה ולקשת הפעילות ההתנדבותית ומייחסים חשיבות רבה לשילוב פרויקטים המחזקים את הקשר הבינדורי. הקמת רדיו על"ה במסגרת רדיו קול השפלה, מאפשרת למתנדבי העמותה לעסוק בפעילות מאתגרת ומעניינת עבורם בד בבד לכלי נוסף המאפשר לנו להנגיש את חדשות העמותה לצד הערך המוסף בקיום הפעילות בשילוב תלמידי מגמת הרדיו בדה שליט."

על דברים אלו מוסיפה אירית המברג המתנדבת ברדיו "בתוכניות הרדיו אנו נתמקד בתכנים הרלוונטיים לאוכלוסיה המבוגרת, לרבות טיפים וחידושים בנושאי תזונה ובריאות, אירועי תרבות מעניינים, סוגיות ביצירת הקשר הבינדורי ועוד. תוכניות הרדיו יאפשרו למבוגרים החיים באזור להכיר את פעילות העמותה ומלבד לכך האוכלוסיה המבוגרת תוכל להתרפק על שירים ישנים ואהובים."

תוכניות על"ה עלו לאוויר בשבת האחרונה והם ישודרו בימי שבת בשעה 8:00 בבוקר ובימי ראשון בשעה 21:00 בערב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh