מתנה מיוחדת לוולנטיין

מתנה מיוחדת לוולנטיין

מדי שנה נחגג ברחבי העולם יום הוולנטיין, הידוע בעברית גם כ"חג האהבה". בעוד חג זה מקורו במסורת הנוצרית הוא אומץ בהרחבה ברחבי העולם, וגם בישראל חוגגים אינספור זוגות את חג האהבה, אשר ייערך השנה (כמו בכל שנה) בתאריך – 14 לפברואר.

בוולנטיין אנו חוגגים את האהבה שלנו בעיקר לבן/ת הזוג שלנו, אך אנשים רבים בוחרים לציין את רוח החג גם בהקשר של אהבתם כלפי המשפחה והחברים.

אחת הדרכים הנפוצות והנחמדות ביותר בהן נחגג יום הוולנטיין היא באמצעות הענקת מתנות מיוחדות ברוח החג. החל מצמיד עם חריטה ועד לזרי פרחים ובונבוניירות, הנה כמה רעיונות למתנות המתבקשות ביותר לכבוד חג האהבה הקרב ובא –

צמיד עם חריטה – תכשיטים בהקדשה אישית, וספציפית צמיד עם חריטה, מהווה את אחת המתנות הפופולאריות ביותר עבור וולנטיין.

זאת אולי מכיוון שמדובר בתכשיט – פריט מתבקש להעניק לבת/ן הזוג לכבוד חג האהבה, אך בתכשיט עם הקדשה אישית וייחודית. ניתן להזמין צמיד עם חריטה של הקדשה קצרה, שם בן/ת הזוג וכו'.

כך, מעניקים מתנה ייחודית אשר גם נשארת למשך שנים ארוכות ומזכירה למקבל/ת המתנה בדיוק עד כמה בני הזוג שלהם אוהבים אותם

שרשראות וצמידי אינפיניטי – קולקציה ספציפית אשר פופולארית במיוחד כמתנה עבור חג האהבה, היא תכשיטים שונים (בעיקר שרשראות וצמידים) בסגנון אינפיניטי.

תכשיטים אלו מעוצבים בצורה המסמלת את האינסוף (מעין צורה של הספרה 8, שוכבת על צידה), מה שכמובן מתקשר מידית לנושא כמו אהבה רומנטית – השאיפה והרצון לאהוב אחת את השני לנצח.

בדומה לציד עם חריטה עליו פורט בסעיף הקודם, ניתן למצוא גם צמידי ושרשראות אינפיניטי עליהם ניתן לחרוט את שם בן/ת הזוג

תכשיטי מונוגרמה – כאן מדובר בתכשיטים שונים כמו טבעות ושרשראות, עליהם ניתן לחרוט או להטביע אות או מספר אותיות, וכך להכניס איזה מסר שאנחנו רוצים. מונוגרמה היא בעצם עיטור אשר מורכב מאותיות שונות המשולבות זו בזו, בצורה אסתטית ומסקרנת. ניתן לראות שרשראות מונוגרמה רבות אשר מתארות את שם בן/ת הזוג להם הוענקה השרשרת, אך ניתן לכתוב בעצם איזה מסר שרק רוצים.

גם כאן, מדובר במתנה ייחודית המזוהה עם יום וולנטיין במיוחד – הזדמנות להעניק כמתנה תכשיט עם מסר ממשי המשולב בתוכו בצורה אסתטית ומרהיבה

תכשיטים לאמהות – אמנם וולנטיין לרוב מצוין בהקשר רומנטי, אך רבים בוחרים לנצל הזדמנות זו על מנת להעניק מתנות לאנשים נוספים בחייהם אותם הם אוהבים ומוקירים, כאשר אחת המועמדות המתבקשות בהקשר זה היא כמובן – אמא.

תכשיטים ושרשראות ייחודיות לאמהות פופולאריות גם לקראת חג האהבה, כאשר אחת האפשרויות המעניינות  למשל היא שרשראות ייחודיות עליהן חרוטים שמות הילדים ובני משפחה אחרים (כמו גם שרשרת רומנטית לאמא אותה תעניקו בשם אבא שלכם…)

פרחים – זרי פרחים מרהיבים למיניהם לעולם לא ימאסו (במיוחד לא על נשים…), ותמיד מהווים מתנה טובה לוולנטיין, במיוחד אם לצד מתנה מושקעת ו"עמידה" יותר כמו צמיד בחריטה אישית וכד'.

לקראת וולנטיין תמצאו מגוון עצום של זרים וסידורי פרחים שונים ברוח חג האהבה, ומדובר במתנה שתמיד תשמח את בת הזוג שלכם (כאמור – במיוחד אם היא רק מקדימה את המתנה המושקעת יותר דוגמת תכשיט בהקדשה אישית…)

שוקולדים ובונבוניירות – גם שוקולדים למיניהם לעולם יהיו רלבנטיים כמתנה לכבוד כל מאורע, וספציפית לכבוד יום וולנטיין.

אם אתם רוצים לחרוג מעט מהסטנדרט ולהשקיע טיפה יותר מחשבה בשוקולדים והמתוקים שאתם קונים לאהוב/ת לבכם ניתן ללכת על בונבוניירות ושוקולדים איכותיים במיוחד – שוקולדים אורגניים וטבעוניים, בריאים ומושקעים ניתן למצוא כיום ברמת איכות אשר אינה נופלת מזו של השוקולדים הסטנדרטיים והמפורסמים אותם כולנו מכירים…

בנוסף, חבילות שי לכבוד חג האהבה הכוללות מספר פריטים שונים יכולות להעיד על השקעת מאמץ יתרה מצדכם. למשל – שוקולדים ומטעמים נוספים, פרחים ותכשיט ייחודי גם יחד, הכל באריזה חגיגית אחת. זה יהיה חג אהבה שבן/ת הזוג שלכם לא ישכחו לעולם…

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh