מתנה מיוחדת לעובדות החניוך המיוחד

מתנה מיוחדת לעובדות החניוך המיוחד

כך ייעשה לעובדות החינוך המיוחד: 280 סייעות החינוך המיוחד יקבלו מתנה מיוחדת לרגל חג הפסח.

אגף החינוך והנוער יחד עם ועד העובדים מעניק לכל אחת מ- 280 סייעות החינוך המיוחד ברחובות, עובדות העירייה,  מתנת הוקרה מיוחדת לרגל חג הפסח: שובר לספא ליום פינוק מיוחד.

עבודת הסייעת בחינוך המיוחד בשגרה אינה פשוטה כלל ועיקר, ובפרט בשנה מאתגרת זו של הקורונה. עובדות החינוך המיוחד לא הפסיקו לעבוד ולו יום אחד, גם כשמערכת החינוך הייתה סגורה ומסוגרת, וגם כשכל המשק היה בסגר. למרות זאת, הן הגיעו מדי יום לעבודה גם בשיא שיעור התחלואה במדינה, עוד הרבה לפני שנמצא פתרון החיסונים.

לכן התקבלה החלטה משותפת בעיריית רחובות על ידי ראש העיר רחמים מלול, ממלא מקומו מחזיק תיק החינוך זהר בלום, מנהלת אגף החינוך ויו"ר וועד העובדים רמי מדהלה כי סייעות החינוך המיוחד יזכו להוקרה מיוחדת, גם אם צנועה, על עבודתן.

ראש העיר, רחמים מלול: "ההון האנושי של מערכת החינוך העירונית הוא אחד מהגורמים להישגיה. סייעות החינוך המיוחד הן גורם משמעותי בפעילות החינוך המיוחד בעיר ובהצלחתו. אנו מודים להן על גודל ההשקעה גם בימים שבהם שיעור התחלואה היה גבוה ולא היו חיסונים".

ממלא מקום ראש העיר, מחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "סייעות החינוך המיוחד עובדות מהלב ומהנשמה, ועשו זאת באופן רצוף וללא כל הפסקה במשך כל ימי הקורונה. מתנה זו הינה הוקרה צנועה, אשר מטרתה לומר תודה ולהראות להן כי אנו מעריכים את ההשקעה שלהן והיא אינה מובנת מאליה".

מנהלת אגף החינוך, אפרת צוקרמן: "במהלך הסגרים עבדו הסיעות בגנים ובבתי הספר במסירות אין קץ וכאות הוקרה החלטנו להעניק להם מתנה מיוחדת – טיפול בספא, כדי לומר תודה".

יו"ר וועד העובדים, מנהל אגף השכונות, רמי מדהלה: "אנו מוקירים ומעריכים את הסייעות במהלך העבודה השוטפת בשגרה הבריאה,  ועל אחת כמה וכמה בשגרת הקורונה. הסייעות עבדו ללא הפסקה גם בסגרים וגם בטרם החיסונים, והן ימשיכו לתת שירות מצוין לטובת הילדים וההורים".

צילום: iStock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh