מתנות ליום האישה – 7 רעיונות מובילים

מתנות ליום האישה – 7 רעיונות מובילים

יום האישה שחל מדי שנה ב8.3 הוא יום שבו מציינים הישגים של נשים – בין אם הישגים פוליטיים, כלכליים או חברתיים. לצד ציון ההישגים, יום האישה הפך ליום בו נהוג לחגוג את הנשים בחיינו ולפנק אותן עם מתנות ליום האישה. זו הזדמנות נהדרת לעצור רגע ולהביע אהבה והערכה לבנות זוג, אמהות, אחיות, חברות, קולגות וכו'.

מה נהוג לתת מתנה ליום האישה?

מתנות ליום האישה יכולות להיות הכל מהכל – בין אם זר פרחים צבעוני וסמלי או חבילת שוקולדים, ובין אם טיסה בכדור פורח או יום מפנק בספא. הבחירה בסוג המתנה תלויה באישה עצמה, בקשר שלכם עימה וברצון שלכם להפתיע, לשמח ולהוקיר לה תודה. כדי לעזור לכם לבחור מתנות שוות ובלתי נשכחות לנשים הכי חשובות בחייכם, איגדנו לכם 7 רעיונות נהדרים למתנות ליום האישה.

7 המתנות ליום האישה הכי שוות

  1. ספא – יום ספא הוא מתנה אולטימטיבית ליום האישה. עיסוי מפנק הוא בדיוק מה שכל אישה זקוקה לו: הפסקה מהיומיום כדי להתמסר, להירגע ולהתפנק בלי רגשות אשם!
  2. חופשה זוגית – אם אתם מחפשים מתנה לבת הזוג, חופשה זוגית היא מתנה נפלאה ליום האישה שתאפשר לה לקחת הפסקה של לילה לפחות וליהנות מזמן זוגי ומפנק. בין אם בצימר בצפון או בדרום או בבית מלון יוקרתי ברחבי הארץ, זהו פסק זמן חשוב בהחלט.
  3. סדנה – יש נשים שאוהבות ללמוד דברים חדשים ללא הפסקה ולפתח תחביבים מיוחדים. עבור נשים כאלו, סדנה מגניבה יכולה להיות מתנה שווה – בין אם סדנת בישול, אפייה, סטיילינג, תכשיטנות, נגרות, שוקולד, יין, קוקטיילים ועוד.
  4. טיסה בכדור פורח – טיסה בכדור פורח היא חוויה רומנטית ומיוחדת שיכולה להתאים בול ליום האישה. זה המקום ליהנות מזווית אחרת בטבע היפה שלנו ולספוג את כל קסם העולם. חוויות אקסטרים נוספות לנשים הרפתקניות יכולות להיות צניחה חופשית, מצנח רחיפה, גלישת גלים, טרקטורונים, רכיבה על סוסים ועוד.
  5. ביקור ביקב – אי אפשר לנצח כוס יין טובה. אם האישה של חייכם אוהבת לשתות יין ולספוג קצת טבע, ביקור ביקב מובחר ברחבי הארץ יכול להיות הרעיון הכי טוב. אל תשכחו לשלב את היין עם מגש גבינות וממרחים מפנק.
  6. ארוחה עשירה – יש נשים שהמתנה האולטימטיבית עבורן היא ארוחה קולינרית משובחת. עבור אישה כזו, מתנות ליום האישה יכולות להיות ארוחת ערב במסעדת שף, ארוחת בוקר ישראלית או בראנץ' עשיר ומפנק במסעדה לבחירתה.
  1. יום שופינג – עבור שופוהוליות, המתנה המושלמת ליום האישה היא יום שופינג! תנו לה את האפשרות לבחור מתוך שפע של מותגים וחנויות נעליים, בגדים ואקססוריז ולחזור עם שקיות רבות.

מתנות ליום האישה הן ההזדמנות שלכם להוקיר תודה לנשים של חייכן

יום האישה הוא הזדמנות מדהימה להוקיר תודה ולהראות הבעה והערכה לנשים הכי חשובות בחייכם. נצלו את היום הזה כדי לפנק, לשמח ולהאיר את יומן, לעזור להן לקחת הפסקה מהחיים העמוסים ולהראות להן כמה אתם אוהבים אותן!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh