מתנות מקוריות לחג? בקרו בשוגליז בוטיק המתנות

מתנות מקוריות לחג? בקרו בשוגליז בוטיק המתנות

נכון, לעת כתיבת שורות אלו, חגי תשרי כבר לגמרי מאחורינו, פורים עוד רחוק וחג האביב וודאי שלא נראה באופק. אך בחיפושנו אחר מתנות לחג, הרי שתמיד נרצה למצוא את אלו המביאות עמן טאץ' מקורי, נגיעות שונות מן המתנות השגורות ברחבי החנויות ושמצויות בשפע ברשת האינטרנט.

בשוגליז בוטיק המתנות של ישראל תוכלו למצוא לא רק מגוון של אפשרויות, אלא גם ובעיקר מתנות המביאות עמן משב רוח שונה, רענן ומקורי במיוחד. כזה שממש נראה כאילו ונגעה בהן יד אומן.

מארזי מתנה עם טאץ' אישי

מה מאפיין יותר מכול את בוא חגי ישראל אם לא מארזי מתנה מסוגננים ומזמינים. אך מספיק שנצעד ברחבי המרכז המסחרי הסמוך לביתנו, כדי שנפגוש בשפע של מארזים, כולם ככולם נראים רגילים ושגורים למדי.

לא כך הדבר באתר של שוגליז ובו תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של מארזי מתנה שנערכו בקפידה וחשוב מכך באהבה גדולה. שוגליז מתמחים ביצירת מארזי מתנה בוטיק בעלי מראה ייחודי ושמבוססים על מגוון רעיונות מקוריים ומדליקים.

לא עוד מארז קלאסי המגיע בתכולת קרטון ועם שפע ממתקים, כי אם מארז עץ יפהפה הכולל בקבוק יין משובח, שמן זית איכותי, כלי מטבח ועוד מגוון תבלינים ופריטים אשר יכולים להוסיף מנעד של טעמים.

וזה? זה רק על קצה המזלג. כי בשוגליז תמצאו עוד שפע של מארזי אלכוהול, מארזי בירה, מארזים עם דברי מתיקה משובחים ועד למארזי ספא המביאים עמם משב רוח מרענן ותחושה של שלווה.

מתנה לחג עם נימה אישית

הסוד הגדול בבחירת המתנה לחג, וגם אם מדובר במארז מתנה, טמון איך לא בנימה האישית אותה אנו מצרפים אל המתנה.

בין אם אתם מחפשים אחר מתנות לעובדים לחג, ובין אם אתם מחפשים אחר מתנה לחג לקרובי משפחה או לבן / בת הזוג, הרי שהוספת הברכה האישית אל המתנה, שילובה וצריבתה על גבי המתנה, יכולה לשנות את יוקרתה מן הקצה אל הקצה.

שוגליז שעובדים באופן תדיר אל מול חברות ועסקים, שמחים להציע מגוון רחב של מתנות ממותגות עם שפע של אפשרויות להקדשה אישית.

נוסף על כך, בקטלוג החגים שבאתר תוכלו למצוא הפניות למגוון רחב של תתי-קטלוגים המציעים מארזים על-פי קונספט הייחודי לחג המדובר. החל ממארזים המתאימים לראש השנה, דרך מארזים לפסח ועד למארזים הפונים גם לימים ייחודיים וחשובים כגון יום האישה.

איך מתחילים?

זה פשוט וקל. כמו שמארז חגיגי יכול להעלות חיוך, כך גם חווית הרכישה עצמה מוכרחה ליישר קו עם האווירה החגיגית.

האתר בנוי לפי קטלוגים המחולקים לפי נושאים. נוסף על כך, לנוחיות מבקרי האתר ניתן לבצע חיפוש חופשי או לחילופין לאתר מתנות על-פי הגדרת תקציב מדויק.

ממשק ההזמנות מאפשר רכישה מאובטחת באשראי, וכן אפשרויות לתשלום בביט או בפייפל לנוחיות מבקרי האתר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh