מתקני ספורט נוספים בעיר שופצו לרווחת התושבים

מתקני ספורט נוספים בעיר שופצו לרווחת התושבים

מגרשי הכדורעף והכדורגל שופצו בספורטק בעיר על מנת להנעים את השימוש בהם ולעודד פעילות ספורטיבית.

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות פעלו במהלך השנה האחרונה לקידום שיפוצים של מתקני ספורט רבים ברחבי העיר על מנת לעודד את התושבים לעשייה ספורטיבית באמצעות מתקני ספורט חדשים ומזמינים.

לפני שבועיים, הושלמו פרויקטים נוספים בספורטק בעיר. במתחם הספורטק חדשו את הדשא הסינטטי במגרש הכדורגל שהוחלף בחדש ומגרשי הכדורעף החופי שמשמשים קבוצות מקצועיות וספורטאים חובבנים, שודרגו וחודשו על פי כל תווי התקן.

לדברי חבר המועצה, רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "במהלך השנה לא עצרנו בשדרוג מתקני הספורט שכן, ספורט זה הבסיס לגוף בריא ונפש בריאה. אני שמח שבימים אלה, כאשר ניתן לשוב לבצע פעילות ספורטיבית קבוצתית, התושבים יוכלו ליהנות ממבחר המתקנים ששיפצנו במהלך השנה החולפת".

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית: "עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות, שמחות להנגיש לתושבי העיר מתקני ספורט משופרים, שיעודדו פעילויות ספורטיביות מגוונות. חופשת הפסח היא זמן מתאים לחזור וליהנות מפעילות ספורטיבית באמצעות מתקני הספורט, ולקיים הלכה למעשה את המשפט – נפש בריאה בגוף בריא".

לדברי דורון שמחי, מנהל מחלקת הספורט: "אנו ממשיכים בשדרוג מתקני הספורט ברחבי העיר על מנת לאפשר לתושבים חוויה ספורטיבית נעימה שמעודדת המשכיות ושגרה ספורטיבית. אני מזמין את התושבים להתנסות במתקני הספורט החדשים אם באופן יחידני או עם באופן קבוצתי".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh