מתקשים להשתלב ולהתמיד במקום העבודה?

מתקשים להשתלב ולהתמיד במקום העבודה?

בואו לכנס חשיפה לתכנית העירונית "סטרייב" לפריצת דרך תעסוקתית. הכנס ייערך ביום רביעי, 10 באוקטובר בשעה 10:00 במרכז התעסוקה העירוני "הזדמנויות" ברחובות.

מרכז הזדמנות – המרכז העירוני לקידום התעסוקה, פותח מחזור נוסף של "סטרייב" -תכנית לפריצת דרך תעסוקתית. כנס חשיפה ייערך ביום רביעי, א' חשון, 10.10.18, בשעה 10:00 במרכז הזדמנויות רחובות, הרצל 167 קומה 1.

התכנית מיועדת לאנשים המתקשים להשתלב, להתמיד במקום עבודה, או עובדים בעבודה שאינה הולמת את יכולותיהם האישיות. במסגרת הלימודים המשתתפים יקבלו מיומנויות הנדרשות לשוק העבודה החדש, בטחון והערכה עצמית , אסרטיביות, ניהול זמן, כתיבת קו"ח מנצחים, הצגה עצמית בראיון,  פתרון קונפליקטים במקום עבודה, תקשורת מנצחת ועוד.

יובל פרייברון, מנהל מרכז הזדמנות: "תוכנית סטרייב מיועדת לכל מי שמרגיש תסכול, החמצה או חוסר יציבות במקום העבודה. זו תוכנית עוצמתית וממוקדת, ואכן, 80% מבוגריה עד כה משולבים בעבודה איכותית, רלוונטית, יציבה ועם אופק מקצועי.  השינוי התעסוקתי משפיע על כל תחומי חייהם של הבוגרים, והוא קורה באמצעות הבנת שוק העבודה העכשווי, רכישת כלים מתאימים וחיזוק הביטחון העצמי. אני מזמין את כל מי שמתקשה להשתלב בעבודה, להתמיד בה, או עובד בעבודה שלא מתאימה ליכולותיו – להתקשר עכשיו ולקבל פרטים על התוכנית."

התכנית נערכת על ידי עיריית רחובות, באמצעות מרכז הזדמנות לקידום התעסוקה של האגף לשירותים חברתיים בשיתוף משרד העבודה והשירותים החברתיים, והיא ממוקדת ומיועדת להקנות מיומנויות הנדרשות להשתלבות, התמדה והתקדמות בשוק העבודה. התוכנית מתקיימת שלוש פעמים בשבוע בשעות הבוקר במשך חמישה שבועות. לאחר מכן ניתן לקבל ליווי אישי, תוך כדי ההשתלבות בעבודה החדשה, עד שנה – על פי הצורך. בנוסף כל משתתף יהיה זכאי לקורס מחשבים ללא תשלום.

לפרטים נוספים והבטחת מקום בכנס החשיפה: 08-6705330. מספר המקומות מוגבל. כמו כן, ניתן להשאיר פרטים גם בטופס מקוון : https://goo.gl/KDxKVH

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh