נבחרת המחוננים של רחובות בדרך לאוניברסיטת ייל

נבחרת המחוננים של רחובות בדרך לאוניברסיטת ייל

לאחר שזכו במקום הראשון באירופה ובמקום השני באליפות העולם, משלחת התלמידים והתלמידות של  המרכז למחוננים ברחובות תטוס היום לתחרות "אלופי האלופים", שתיערך החודש באוניברסיטת ייל בארה"ב. אמש הם נפגשו עם ראש העיר וסגנו- שאיחלו להם בהצלחה גדולה. ראש העיר, רחמים מלול: "מבחינתנו הם כבר אלופים".

נבחרת של שישה תלמידות ותלמידים מהמרכז למחוננים ומצטיינים פל"א, בניהולה של אורית פדר, יוצאת הערב לתחרות "אלופי האלופים" שתערך ב- 15.11 באוניברסיטת ייל בארה"ב. אמש הם הגיעו לפגישה בלשכת ראש העיר, רחמים מלול, יחד עם סגנו, זוהר בלום מחזיק תיק החינוך ומנכ"ל העירייה, דורון מילברג, אשר שמעו מהם על ההכנות האינטנסיביות לתחרות המיוחדת.

לתחרות יגיעו תלמידים מחוננים מכל העולם, אשר השיגו בתחרויות מוקדמות את הציונים הגבוהים ביותר. התחרות מורכבת ממספר שלבים, כאשר בכל אחד מהשלבים התלמידים עובדים בקבוצות של שלשות, וחייבים להפגין ידע בנושאים אקדמיים שונים, יכולת רטורית בדיבייט בשפה האנגלית וכתיבת מאמרים אקדמיים. תלמידי המרכז ייבחנו בנושאים שונים הקשורים לחומר האקדמי אותו למדו, ויסיירו גם באוניברסיטאות הרווארד ו- MIT  בבוסטון.

רחמים מלול, ראש העיר: "רחובות היא עיר המדע, והתלמידים שפגשנו הם דוגמא טובה לכך. אנחנו משקיעים במרכז כל השנה מתוך ראיית חשיבות החינוך וקידום המצוינות. אני גאה  מאוד בתלמידי המרכז למחוננים שמקדישים לילות כימים לקראת התחרות, ומאחל להם בהצלחה – מבחינתנו הם כבר אלופים".

אורית פדר, מנהלת המרכז למחוננים: "תלמידי הנבחרת נרגשים ומחכים בקוצר רוח לייצג בכבוד את העיר רחובות ואת מדינת ישראל. התלמידים נדרשים להפגין רמה גבוהה של ידע, יכולת חשיבה מבריקה והצטיינות בתחומים שונים. זו ההזדמנות להודות לראש העיר, רחמים מלול, על התמיכה והעזרה למרכז ולתלמידיו לאורך כל הדרך".

זוהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "אנחנו מאחלים בהצלחה גדולה לתלמידי המרכז. התרשמנו מאוד מיכולותיהם ואנו מקווים שגם השנה הם יחזרו עם הישגים הגבוהים ביותר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh