נבחרת ISKA חוזרת עם הישגים מרשימים מחופשת הפסח

נבחרת ISKA חוזרת עם הישגים מרשימים מחופשת הפסח

במהלך חופשת הפסח התקיימו זו אחר זו שתי תחרויות, אליפות ישראל לילדים ואליפות נחף הפתוחה (שנעלה את עונת התחרויות לעונת 2019). באירועים השתתפו מועדונים שהתקבצו מכל רחבי הארץ וביניהם גם מועדון I.S.K.A דרום הוותיק והמצליח המשמש בית שני לחניכים המתאמנים במתנ״ס מרכז תקוותינו בעיר.

נבחרת מועדון הקראטה I.S.K.A בראשותם של סנסאי מיכאל וילצ'יק והמאמנים שחר מנג'ם ורפי סיטרוק, הפגינה יכולות גבוהות וחזרה עם הישגים מרשימים.

את העיר רחובות ייצגו בתחרויות: יהב ימיני (12), יהונתן אבידר (12), איתן ברלר (11), שקד מנג׳ם (11), דביר יניב (9), דניאל שקד (9), עידו תמר (8),  אור צעדי (8), שוהם מנגם (7), הראל מזרחי (7), נדב גרשון (7).

הישגי החניכים מאליפות ישראל

במקצי הקומיטה:

בנים 9 עד 28 ק״ג, דביר יניב, מדליית כסף.

במקצי הקאטה האישית:

קאטה בנים 12+13, יהב ימיני, מדליית ארד.

קאטה בנים 9, דביר יניב, מדליית כסף.

קאטה בנים 8, אור צעדי, מדליית כסף.

הישגי החניכים באליפות נחף הפתוחה

במקצי הקומיטה:

בנים 9 עד 28 ק״ג, דביר יניב, מדליית כסף.

במקצי הקאטה האישית:

קאטה בנים 10+11, שקד מנגם, מדליית כסף.

קאטה בנים 9, דביר יניב, מדליית זהב.

קאטה בנים 8, אור צעדי, מדליית כסף.

קאטה בנות 6+7, שוהם מנגם, מדליית זהב.

סנסאי מיכה וילצ'יק:

הספורטאים הצעירים עובדים קשה מאד במהלך השנה, והינה הם מגיעים לנקודה המכריעה, אליפות ישראל, החניכים התמודדו עם הקושי במעמד ואף חזרו עם הישגים מרשימים. בחודשיים האחרונים התקיימו שלושה אירועים, שתי תחרויות חשובות, וסמינר מקצועי קשה ומפרך שהועבר על ידי סנסיי יושין אוטה המשמש מאמן בכיר בארגון JKA. אני גאה מאוד בחניכים על ההתמדה והעמידה בתקופה עמוסה באירועי קראטה.

אני מבקש להודות לעיריית רחובות ולמתנ"ס תקוותינו על השקעתם במועדון ובחניכים ואני גאה בנבחרת הזו המביאה כבוד רב לעיר רחובות. אנו בונים ומכוונים לייצר אלופים לחיים, לא רק ברמה הספורטיבית אלא גם בהנחלת ערכים דרך עולם הקראטה לאהבת הספורט והמדינה.

מהורי הספורטאים נמסר:

אנו מבקשים להודות לסנסיי מיכאל וילצ׳יק על עשייתו הרבה למען ילדינו. החינוך והערכים הבאים לידי ביטויי גם בבית וגם בבית הספר. לעשייתו של מיכה מצטרפת תודה גדולה לכל הצוות המקצועי העושה עבודתו בהתנדבות מלאה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh