נותרו מקומות בודדים ברשת גני "חלומוטף"

נותרו מקומות בודדים ברשת גני "חלומוטף"

מתחם הגנים של החברה העירונית לתרבות, ספורט, נופש ופנאי נמצא בעיצומה של ההרשמה לשנת הלימודים הבאה ומנסה להתמודד עם הביקוש הרב ולתת לכמה שיותר משפחות מענה אישי, מקצועי ואיכותי.

ההרשמה לרשת הגנים "חלומוטף" נמצאת בעיצומה ועל פי דיווח מנהלת הרשת נותרו מקומות בודדים בקבוצות הגדולים בלבד, על אף הרצון לתת מענה לכמה שיותר משפחות. בגנים עצמם מקפידים על יחס אישי ואנושי ולכן ההרשמה מתבצעת לאחר פגישת הכרות, הסבר נרחב על הגישה החינוכית וסגנון העבודה כשכל זה מתבצע בהגעה פיזית למתחם הגנים, כדי לשמור על הקשר והמגע האנושי החסר כל כך במציאות הטכנולוגית של היום.

רשת גני 'חלומוטף' מפעילה שלושה מתחמים בעיר: מתחם הגנים חלומוטף בהולנדית (אשר נמצא בקומפלקס "מרכז חלומות"), מתחם הגנים "חלומוטף בפארק" ומתחם הגנים "חלומוטף אחוזת הנשיא". שלושת המתחמים זוכים להצלחה ולביקוש גדולים בעקבות שפע היתרונות הפדגוגיים שנותנים מענה לגיל ולצרכים ההתפתחותיים של הילד, עם תנאים פיסיים מקצועיים מותאמים להתנהלות היומיומית, שכוללים כמובן גם היבטים אדריכליים ובטיחותיים. כל אלה הם שהופכים את מתחמי הגנים לסביבה שנותנת מענה מותאם התפתחותית לצרכי הילדים מלאים בעשייה חינוכית, בחוויות והנאות לילדים וגם להורים.

מיטל רוקח, מנהלת תחום מעונות יום של החברה העירונית: "רשת גני 'חלומוטף' פועלת על פי עקרון השנתון כך שכל קבוצת גן מאפשרת לילדים סביבה התפתחותית המותאמת לגילו הכרונולוגי וסגנון העבודה, סדר היום והתכנים נבנים בהתאם. בנוסף, שמים דגש גדול על עבודה בקבוצות קטנות במהלך היום בכדי לתת יחס אישי לכל ילד וילדה בגן".

רשת הגנים מעסיקה צוותי חינוך מיומנים ומקצועיים שנותנים שירות במשך עשר שעות ביום לילדים ולמשפחותיהם. הצוותים הינם צוותים משתלמים לומדים ומתפתחים, עוברים הדרכות וליווי מקצועי צמוד לאורך כל שנת הלימודים על ידי מנהלת פדגוגית ומדריכות לגיל הרך .

ברשת הגנים גם מציעים להורים ללא תשלום סדרה של הרצאות בשעות הערב בנושאים שונים במסגרת פרויקט שנקרא הורות מא(ע)ושרת בנושאים רלוונטיים לגיל הילדים. ההדרכה ניתנת גם למשפחות טרום הצטרפותן אלינו בהכנה לקראת הכניסה לגן הכוללים מפגשים אישיים, וקבוצתיים, המפחיתים לחצים ועוזרים למשפחות להיערך לקראת הכניסה לגן.

הדגש העיקרי בחלומוטף הינו מערך הליווי המקצועי המאופיין בשירות מעמיק לצוותים החינוכיים, לילדים בגנים ולהוריהם. אנו מטפחים, משמרים ומעודדים שיתוף פעולה בין הבית לגן, כדי להבין ללמוד ולהכיר את סביבתו של הילד בבית עם הוריו/אחיו ובכך לתת כלים ועזרה בראייה רחבה יותר ולגרום להצלחה בטיפול, בהתמודדות ובזמן האיכות עם הילדים.

בקרוב תורחב רשת הגנים ותחל בנייה של מתחם גנים חדש בשכונת המדע. החברה העירונית תמשיך להקפיד על מתן שירות איכותי ומקצועי ללא פשרות לתושבי העיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh