נחנך הסניף החדש של עמותת חסד ומרפא ברחובות

נחנך הסניף החדש של עמותת חסד ומרפא ברחובות

ביום שלישי (7.2) השתתף ראש העיר, מר רחמים מלול, בחנוכת הסניף החדש של עמותת 'חסד ומרפא', עמותה שמסייעת למעוטי יכולת בייעוץ ובטיפול רפואי.

במרפאה, שברחוב בנימין 12 בעיר, פועלת מחלקת פסיכיאטריה לילדים, בה ניתן טיפול על ידי מיטב הרופאים. בנוסף, קיימת במקום מרפאה לשיקום הפה, המאוישת על ידי מומחים בתחום, שמטפלים גם במקרים סבוכים ביותר, כגון עקירות שניים כירורגיות והתאמת תותבי שיניים. במקום ניתן לקבל משקפיים ללא תשלום לבעלי זכות ופועל בו גמ"ח למתן תרופות נדירות ומצילות חיים לאלו שידם אינה משגת. מייסד הארגון, הרב חיים פישר, מעניק ייעוץ והכוונה עד לשעות הקטנות של הלילה ומלווה באופן אישי את הפונים לעמותה.
בטקס החנוכה, שכלל גם קביעת מזוזה במקום, השתתפו מנהלת האגף לשירותים חברתיים, אירית שפריס, יו"ר עמותת 'חסד ומרפא', הרב חיים פישר, רב העיר רחובות, שמחה הכהן קוק, סגן מנהל בית החולים 'קפלן', פרופ' ציון חגי, רבנים, אישי ציבור, רופאים ועוד.

יו"ר העמותה סקר את פעילות העמותה, הציג את חדר התרופות החדש שהוקם במקום, חדר הטיפול הפסיכיאטרי, חדר רפואת השיניים ועוד. לאחר מכן התקיים טקס קביעת מזוזה במקום על ידי רב העיר רחובות, שמחה הכהן קוק, יחד עם ראש העיר, מר רחמים מלול.

ראש העיר, רחמים מלול: "כשקוראים את הפסוק בתהילים "עולם בחסד ייבנה", לא מבינים אותו מיד, אך כשמגיעים למקום מסוג זה הפסוק מתבהר. בעיר רחובות פועלות כ-80 עמותות חסד, אני קורא גם לאגף הרווחה – אגף החסד. הרב פישר מכתת רגליים להביא מזור עבור אותם אנשים שאין להם, משיג תרומות, והכול במסירות נפש ובערכיות. אילולא פעילות עמותות החסד, החברה שלנו הייתה נראית אחרת לגמרי, ללא חסד העולם לא יכול היה להתקיים. אנו נתמוך ונסייע בידך עד כמה שנוכל".

מאת: בת אל צור

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh