נלחמים בסכנות ברשת: באמצעות הסברה להורים

נלחמים בסכנות ברשת: באמצעות הסברה להורים

בתאריך 24.5, יום שלישי, התקיימה הרצאה בבית ספר פרחי המדע להורים בנושא של "הסכנות ברשת" ע"י גלעד האן חוקר הסייבר.

בערב זה נכחו מעל 160 הורים, ההרצאה העניקה להורים עזרה וכלים להגן על ילדיהם בעולם טכנולוגי על ידי מעורבות בחייהם המקוונים באמצעות שילוב של חינוך וידע עם פתרונות טכנולוגיים. כל זאת בדגש על שימוש נבון ונאות ברשת ובסמארטפון אשר יושג על ידי הסכמות, לא על ידי אכיפה.

במעמד הערב נכחו זהר בלום סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זהר, דוד מנצור, מנהל הרשות למאבק בסמים ואלכוהול ברחובות, ליאת שני, מנהלת בית הספר פרחי המדע ונעם  פרידלנסקי, נציג סיירת הורים.

בסוף ההרצאה, נציג סיירת ההורים הסביר לכלל ההורים על פעילותה של הסיירת  בה פועלים המתנדבים בסופי השבוע ומהווים אוזן קשבת לבני הנוער מתוך רצון למגר התנהגות סיכונית הנוער ובכך לסייע בהעלאת תחושת הביטחון בקרב התושבים.

זהר בלום, סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך:  "כאשר ההורים מבינים את משמעות המרחב הווירטואלי לחיי הילד וגם את תפקידם המשמעותי בעיצוב והובלה של הילד הם יכולים לבנות עולם אינטרנטי בטוח יותר למען שמירה על בטחון וחיי הילדים.
המסר הוא אחד, האחריות עלינו ההורים, הבקרה והכלים בידינו אבל אנחנו חייבים לתת לילדינו את התחושה שאנחנו סומכים עליהם."

דוד מנצור, מנהל הרשות למאבק בסמים ובאלכוהול ברחובות: "אני שמח שישנה הענות כ"כ גבוהה של הורים הערים לנושא סכנות המדיה החברתית. למדיה ישנה כוח רב וחיובי אך עם זאת חשוב להכיר את הסכנות, המגבלות והפירצות. על ההורים להכיר זאת ואף לשוחח עם  ילדיהם על כך"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh