נעים להכיר, טבעת אירוסין טוויסט

נעים להכיר, טבעת אירוסין טוויסט

טבעת אירוסין היא טבעת מיוחדת במינה אשר שונה מטבעות רגילות משום שהיא מוענקת לרגל הצעת נישואין. הבחירה של טבעות אירוסין היא לא פשוטה עבור הגבר אשר מחפש להעניק לבחירת ליבו טבעת איכותית ויפה. מאמר זה יעזור לכם לעשות את הבחירה הנכונה ולהכיר מה היא טבעת אירוסין טוויסט והאם היא מתאימה לבת זוגכם.

מהי טבעת אירוסין טוויסט?

טבעות אירוסין טוויסט כשמן כן הן בעלות טוויסט מיוחד שאין בטבעות אחרות. טבעות אלו מגיעות בעיצוב מעוגל מיוחד של חישוק הטבעת אשר סובב את היהלום המרכזי בצורה של נחש. טבעות אלו מתמקדות בעיצוב מיוחד ומאוד תכשיטי ופחות מאפיינות את טבעת האירוסין הקלאסית. על גבי החישוק ניתן להוסיף אבנים משובצות אבני חן או יהלומים. טבעות אירוסין טוויסט מגיעות בשלל עיצובים מרהיבים. כמו כן, טבעת אירוסין טוויסט יכולה להגיע עם יהלום שקוע יותר כאשר הדגש יהיה על עיצוב החישוק ומנגד יכולה להגיע עם יהלום מרכזי גבוה יותר כאשר עליו יהיה הדגש העיצובי והחישוק יהיה עדין יותר. נשים שאוהבות עיצוב מסיבי, בולט יותר ונוצץ יותר יוכלו כמובן להנות עם טבעת אירוסין טוויסט אשר משובצת יהלום גדול וגם יהלומים על החישוק המעוצב.

כמה תעלה לכם טבעת אירוסין טוויסט?

טבעות אירוסין טוויסט כמו שכבר אמרנו הן טבעות בעיצוב מיוחד, לכן ככל שיש בהן יהלומים יותר גדולים ויותר בולטים, כך עלותם תהיה גבוהה יותר. על מנת להוזיל את מחירן, ניתן ליצור טבעת אירוסין טוויסט אשר היהלום המרכזי יחסית קטן ומה שבולט זה בעיקר עיצוב הזרועות המשובצות. הטבעת בעיצוב כזה תהיה מרשימה מאוד ובמראה יוקרתי. ניתן גם להחליט שמשקיעים ביהלום ובזרועות הטבעת לא משבצים יהלומים בכלל. גם במקרה זה תוכלו להוריד טיפה מן המחיר.

האם טבעת אירוסין טוויסט מתאימה לכל אחת

טבעת אירוסין טוויסט כמו כל סיגנון של טבעת אירוסין אחרת לא תתאים לכל אחת. הרבה תלוי בטעם האישי של בחירת ליבכם. יש נשים שאוהבות קו עיצובי עדין ויש נשים שאוהבות קו עיצובי בולט מאוד. יש נשים שיבחרו בקו עיצובי מאוד תכשיטי ופחות קלאסי. בחירת טבעת אירוסין היא בחירה מאוד אינדיבידואלית וניתן לראות נשים רבות עונדות טבעות אירוסין בשלל עיצובים. בשנים האחרונות טבעת אירוסין טוויסט נפוצה מאוד ופופולארית, לכן היא מתאימה למי שאוהבת אופנה עכשווית ולמי שאוהבת להתקשט בתכשיטים. היופי כאן שכל טבעת אינה דומה לשניה וזה מאפשר לנשים להיות ייחודיות בבחירתן.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh