נערכים להקמת מתחם מרכזי לביצוע חיסונים לתושבים במתנ״ס חוויות

נערכים להקמת מתחם מרכזי לביצוע חיסונים לתושבים במתנ״ס חוויות

קופת חולים כללית תתחיל לחסן במקום כבר ביום רביעי השבוע.

ראש העיר רחובות הנחה כי ביצוע החיסונים בעיר רחובות יהיה בראש סדר העדיפויות, ולכן פעלה מחלקת הביטחון באגף החירום בעירייה להקצאת מתחם עירוני לקופות החולים לביצוע החיסונים.

בדומה להכשרת מתחם לביצוע בדיקות קורונה לתושבי רחובות, עיריית רחובות מייחדת מתחם לחיסונים. כל זאת על מנת להנגיש לתושבי העיר את החיסונים ולהקל עליהם ככל שניתן בביצוע החיסון. במתחם המיועד, שהוחלט כי יהיה במתנ״ס חוויות בקרית משה ברחוב גבריאלוב 20, יינתנו חיסונים של קופות החולים כללית ומכבי בין השעות 8:00-20:00, בהתאם לתורים שייקבעו מראש על ידי התושבים המבוטחים מול מוקדי השירות של קופות החולים.

יצוין כי קופת חולים מאוחדת מתחילה בחיסונים היום החל מהשעה 16:00, במרכז חיסוני הקורונה שהוקם במרפאת מאוחדת ברח׳ בנימין 4. לדברי אנשי הקופה יש זמינות תורים גבוהה באפליקציה, באתר ובמוקד 3383*.

במסגרת פעילות אגף הביטחון והחירום לאיתור מתחם לביצוע חיסונים, כפי שדווח על ידי העיריה בשבוע שעבר, נבדקו מספר אופציות. אתמול סיירו נציגי הקופות עם מחלקת הביטחון בעירייה במתחם המתנס בקרית משה ואישור כי המקום מתאים לצרכים שלהם.

כבר היום החלו ההכנות בהיערכות  לקראת פתיחת המתחם.

קופת החולים כללית צפויה להתחיל ולחסן בו החל מיום רביעי השבוע, 23.12 קופת חולים מכבי תתחיל לחסן מספר ימים לאחר מכן, ובעיריית רחובות פועלים מול קופ״ח מכבי להקדים את המועד ככל שניתן והודעה על כך תינתן בהמשך.

ראש העיר, רחמים מלול: "החיסון הוא הצעד הראשון בדרך להחזיר את השגרה ולשמירה על רחובות ירוקה לאורך זמן. על מנת להנגיש את החיסונים ככל שניתן לתושבים, בחרנו מתחם מרווח לביצוע החיסונים באופן מרוכז. אתמול החלטתי לשמש דוגמא אישית ולכן התחסנתי ראשון במרכז רפואי קפלן. אני קורא לתושבים: לכו להתחסן! החיסון בטוח, וחשוב מאוד לבצעו, על מנת שנוכל למגר את הקורונה ברחובות ובמדינת ישראל בכלל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh