נשים מצלמות ומעצימות: תחרות צילום לנשות רחובות יוצאת לדרך

נשים מצלמות ומעצימות: תחרות צילום לנשות רחובות יוצאת לדרך

פורום נשים רחובות מזמין את נשות העיר להשתתף בתחרות צילום נושאת פרסים. התחרות בשני מסלולים: נערות ותלמידות עד גיל 18 ונשות העיר מגיל 18 ומעלה. הצילומים הזוכים יוגדלו ויוצגו בתערוכה מיוחדת לכבוד יום האישה הבינלאומי ב-8.3.21, הזוכות בתחרות יזכו בפרסים. מועד ההגשה האחרון הוא יום שישי הבא, ה-5.2.21 בשעה 16:00.

פורום נשים רחובות המוביל את הפעילות למען נשים בעיר מכריז על תחרות צילום חדשה: נשים מצלמות ומעצימות". נשות העיר רחובות מוזמנות להשתתף בתחרות צילום, להגיש תמונה מיוחדת שצילמו ואולי לזכות בפרס. התחרות תתקיים בשני מסלולים, האחד לתלמידות הלומדות במערכת החינוך ברחובות בגילאים 12-18 והשני לנשים תושבות העיר מגיל 18 ומעלה.

התחרות מיועדת לנשים שאוהבות ורוצות לצלם ומטרתה לעודד יצירתיות נשית. הצילומים ישקפו היבטים שונים בחיי נשים, מאפיינים, תחושות, זכויות, מציאות יום-יומית ועוד. כל התמונות שיוגשו לתחרות יועברו לוועדת השיפוט שתבחר את שלושת הזוכות. התמונות הזוכות בתחרות יוגדלו ויוצגו בתערוכה ביום האישה הבינלאומי, ה-8.3 וגם יפורסמו באתר העירייה ובעמוד הפייסבוק של פורום נשים רחובות, תוך מתן קרדיט לצלמת. הנשים שיזכו בתחרות יקבלו כרטיס רכישה במתנה במגוון חנויות ורשתות.

איך משתתפים? כל משתתפת רשאית להגיש תמונה אחת בלבד, בקובץ בפורמט JPEG במשקל של לא פחות מ-2.5MB. את התמונה יש לשלוח עד ליום שישי הבא, ה-5.2.21 בשעה 16:00 לכתובת המייל forum.nashim.rehovot@gmail.com

ראש העיר רחמים מלול: "פורום הנשים ברחובות ממשיך לפעול ולקדם יוזמות מיוחדות גם בתקופה המאתגרת של השנה האחרונה. אני קורא לנשות העיר להשתתף בתחרות ולהעניק לכולנו הצצה מעניינת בתמונות, אשר תציין את יום האישה הבינלאומי באופן ייחודי ושונה ".

חברת המועצה אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה: "גם בתקופת הקורונה ובסגר הנוכחי חשוב לנו לפעול למען נשים ולנסות למצוא את נקודות האור במצב המורכב בו כולנו נמצאים. אני מזמינה את בנות הנוער ונשות העיר להשתתף בתחרות, לצלם את התמונה המיוחדת שלהן, לזכות להעצים את האישה שהן בוחרות ואולי לזכות בפרס"

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה: "יזמנו את התחרות לכבוד יום האישה כדי לתת לנשים את האפשרות לפרגן ולהעצים אחת את השנייה. הצילומים בתחרות יוכלו להציג את הרגעים היום-יומיים הפשוטים שמאחוריהן מסתתרות נשים עוצמתיות וחזקות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh