נתונים מדהימים: 60,000 צפיות ל"מחזמר חנוכה עד הבית"

נתונים מדהימים: 60,000 צפיות ל"מחזמר חנוכה עד הבית"

במהלך חג החנוכה שודרו תוכניות אולפן שחשפו את "קסם התיאטרון" ואת העשייה המרהיבה של בימת הנוער רחובות בשנים האחרונות. התוכניות כללו מבחר פעילויות "עשה זאת בעצמך", חידונים, ראיונות עם דמויות מהמחזות השונות ומגוון תכנים שהובילו לצפייה אקטיבית. מדי יום שודר מחזמר אחר מהרפרטואר העשיר של בימת הנוער רחובות, נתוני הצפייה המדהימים הפתיעו גם את המפיקים כש-60,000 צופים נחשפו לעשייה המבורכת של בימת הנוער!

חג החנוכה ברחובות אופיין מזה שנים במחזמר מרהיב, רב משתתפים, אותו הפיקה כל שנה בימת הנוער רחובות. התהודה לה זכו מחזות הזמר המופלאים הגיעו לכל אמצעי התקשורת בארץ, אליהם נחשפו אלפי צופים נלהבים מהעיר ומחוצה לה. השבתת עולם התרבות בארץ ובעולם בעקבות מגפת הקורונה הציבה בפני הנהלת בימת הנוער והחברה העירונית לתרבות אתגר גדול, אותו הם צלחו בהצלחה פנומנלית אותה אפילו האופטימיים שבצוות לא צפו.

שבוע השידורים עסק בתיאטרון ובאמנות המופע, הצופים נהנו מ"קסם התיאטרון", באמצעות חשיפה לאחורי הקלעים. כל תכנית הוקדשה לנושא אחר בשפת התיאטרון, התכנים עברו בצורה נגישה, קומית ובלתי אמצעית, וכן שולבו בהן ראיונות קומיים עם דמויות מתוך מחזות הזמר שהועלו, כתבות שטח, חידונים אינטראקטיביים, ופינת DIY ("עשה זאת בעצמך"). במהלך התוכנית אף הוקרן מחזמר מרהיב באורך מלא, בכל יום מחזמר אחר, מהרפרטואר העשיר של מחזות הזמר שהועלו במהלך שנות קיומה של בימת הנוער רחובות.  במהלך שבוע החנוכה ובסופ"ש שהגיע אחריו, במהלכו ערכו צופים רבים "בינג'" לתוכניות, הראו נתוני הצפיה כי אלפי צופים נחשפו לתוכניות המושקעות.

את הצלחת התוכניות ניתן לזקוף לזכות הצוות היצירתי והוותיק של בימת הנוער רחובות, ז'ק זרביב – המנהל האומנותי, הבמאי ועורך התוכן, יעל עמרם, אשר שמשה גם ככותבת ראשית ועורכת התסריט. על ניהול ההפקה בפועל ניצחה בת-חן קליין, וברשימת הכותבים, המשתתפים, כתבי השטח והצוותים הטכניים תמצאו את מיטב חניכי ובוגרי בימת הנוער לדורותיהם, עד הבוגר הראשון הלא הוא שלמה טולדו, מנהל מחלקת ההפקות והוגה הרעיון, וכמובן אילן גרזי, מנהל בימת הנוער שהיה אחראי בפועל על כל ההפקה. את רשימת הקרדיטים המלאה ניתן למצוא בסיום התכנית החמישית והאחרונה.

ראש העיר, רחמים מלול: "מחזמר בימת הנוער מושך מדי שנה אלפי צופים והפך למסורת. השנה התאמנו את התרבות לחיים בצל הקורונה. תושבי העיר צפו בחמישה מחזמרים במקום אחד. ואנחנו שמחים לראות שהייתה לכך הצלחה גדולה ועשרות אלפים נהנו מההצגה המרהיבה של בימת הנוער. נמשיך למצוא פתרונות ברוח התקופה לטובת התרבות בעיר, ולטובת תושבי העיר כי ההצגה חייבת להימשך".

לדברי חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "והיינו חייבים למצוא פתרון יצירתי למרבית תושבי רחובות, אשר רגילים מדי חנוכה להגיע להיכל התרבות וליהנות ממחזמר מופלא מבית היוצר של בימת הנוער. אני מאושר וגאה שצוות בימת הנוער המצוין וצוות החברה הצליחו במשימה מעל ומעבר למצופה. אני מקווה מאוד שבשנה הבאה נחזור לחגוג בהיכל שלנו ברוב עם! שאפו גדול לבימת הנוער אני גאה בכם!"

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh