סדנה ייחודית בעירונוער: איך מכינים סליים

סדנה ייחודית בעירונוער: איך מכינים סליים

בשבוע שעבר התקיימה סדנה ייחודית בעירונוער, מחלקת הנוער של אגף החינוך בעיריית רחובות: סדנת סליים לבני נוער ומפגש מעריצים עם היוטיוברית המתמחה בסליים, מיכל מצוב.

האירוע הוגדר כהצלחה גדולה, ובקהל נכחו ילדים ובני נוער רבים. המשתתפים לקחו חלק בסדנת סליים , ומפגש מעריצים כולל שיחה עם מיכל מצוב .

במהלך האירוע הם שמעו על התפתחות הסליים בעולם ובארץ, הכינו סליים אישי ובטוח ושאלו שאלות.

סדנת הסליים הינה חלק מארועי אביב לנוער שמארגנים בעירונוער, ואשר כוללים רייב פורים ב- 21.3, האקתון בנושא כדור הארץ בתאריך 5.3, וכן כיתת אמן עם הכוכב חנן בן ארי ב- 12.3.

האירוע נערך בשיתוף פרלמנט הילדים העירוני.

אבי יוספי, מנהל מחלקת ילדים ונוער באגף החינוך: "אנחנו עושים כל מאמץ לחדש ולהביא סדנאות ואירועים שקרובים לליבם של בני הנוער ברוח הזמן. הפעם זו סדנת סליים שהעבירה היוטיוברית המוכרת, מיכל מצוב. אני מזמין את בני הנוער בעיר לקחת חלק בשאר אירועי האביב לנוער שאנו מקיימים בעירונוער להנאתם".

חבר המועצה אסף אלבר, מחזיק תיק נוער וצעירים: "משמח לראות את העבודה המקצועית של מחלקת הנוער העירונית בפעילויות שונות שמתאימות ומעניינות ילדים ובני נוער שונים. אירוע השלג, מפגשים, פעילויות מנהיגות והאקתונים. אני תקווה שנצליח להרחיב את הפעילות הזו כדי להגיע לכל ילד, ילדה, נער ונערה בעיר ולפגוש את הצרכים והרצונות של הנוער".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh