סטודנטים? קרן אמה גילברט מעניקה לכם מלגות

סטודנטים? קרן אמה גילברט מעניקה לכם מלגות

השותפות שמעניקה מילגות: במסגרת שותפות "ביחד" רחובות-מיניאפוליס של עיריית רחובות והסוכנות היהודית, מעניקה קרן "אמה גילברט" מלגות לסטודנטים תושבי העיר, זו השנה השלישית.

השנה יזכו יותר סטודנטים למילגות: מדובר ב-10 מלגות לסטודנטים תושבי העיר בסך כ-1,000 $ כ"א. מועד אחרון להרשמה: 31.10.20.

קרן אמה גילברט שייכת לפדרציית מיניאפוליס, הקהילה היהודית ה"תאומה" של רחובות באמצעות שותפות "ביחד" של הסוכנות היהודית. במסגרת השותפות מתקיימים פרויקטים משותפים רבים בעיר בתחום החינוך, הקהילה והאמנות.

לפני כשנתיים החליטו בפדרצייה היהודית במיניאפוליס לקיים שיתוף פעולה נוסף עם השותפות ברחובות, ולהעניק מלגות לימודים לסטודנטים וסטודנטיות תושבי העיר.

בין הקריטריונים: תושבי רחובות (ניתן להציג חוזה שכירות) וסטודנטים לתואר ראשון (החל מהשנה השנייה) או לתואר שני.

במסגרת תהליך קבלת המלגה, נדרשים המתמודדים לכתוב נייר עמדה על יחסי ישראל עם יהדות התפוצות.

המועמדים שיזכו במלגה ישתתפו בתוכנית לימודים בת 10 מפגשים, שגובשה ושתועבר בשיתוף מרכז הצעירים העירוני "הפלטפורמה" ומרכז הגישור העירוני, ששיאה בהפקת ערב TED למען הקהילה.

ראש העיר, רחמים מלול: "השותפות עם קהילת מיניאפוליס היא בעלת חשיבות ערכית גדולה מאוד בשמירה על קשר עם אחינו שבתפוצות. העיר רחובות מקיימת פרויקטים רבים במסגרת זו, ואחד מהם הוא סיוע במילגות לסטודנטים תושבי העיר. אני קורא לסטודנטים ולסטודנטיות להגיש מועמדות למילגה עם משמעות מיוחדת בצידה".

ממלא מקום ראש העיר, זוהר בלום, מחזיק תיק החינוך, המכהן גם כחבר ועדת ההיגוי של רחובות-מיניאפוליס: "השותפות פועלת לקידום החינוך בעיר, והשנה הגדלנו את מספר המילגות משש לעשר . לאור ההצלחה בשנים קודמות, הקרן ממשיכה בהענקת המלגות, ואנו מקווים שסטודנטים רבים לתואר ראשון ושני יגישו מועמדות וייחשפו למטרה החשובה העומדת מאחוריה – חיזוק היחסים עם יהדות התפוצות".

ניתן להגיש מועמדות בקישור : http://archive.jewishagency.org/he/Rehovot/Scholarships

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh