ספיישל פורים 2020 – עיצוב שולחן מ-א ועד ת

ספיישל פורים 2020 – עיצוב שולחן מ-א ועד ת

אחד מהחגים האהובים על משפחות רבות בישראל ובגולה הינו ללא ספק חג פורים. המנהגים היפים של חלוקת משלוח מנות למשפחה וחברים, מתנות לאביונים, תחפושות ומסכות ובדיחות הדעת, משמחים את לב כולנו. רבים מעצבים את שולחנות הסעודה ודואגים כי יהיה יין כיד המלך וכן, נהוג לעצב יפה את שולחן החג באמצעות גוונים, מפות ומפיות וכן, כלים חד פעמיים.. רבים מקפידים לארגן ולעצב באופן צבעוני ושמח את שולחן החג וכן, נערכים משתאות  ומסיבות פרטיות הן לילדים והן למבוגרים.

ניתן לעצב את השולחן שייראה מפואר באמצעות "חצאית שולחן", כך שלא ניתן יהיה לראות את רגלי השולחן והעיצוב יהיה מושלם ומרשים. יש שמקפידים לעצב את השולחן לפי צבע הקירות בחלל. כלים אלה, הינם חיוניים ונוחים לשימוש, היות הם חוסכים  עבודה רבה של שטיפת כלים, ייבושם והחזרתם למקום. בתום המשתה או מסיבת פורים, ניתן יהיה פשוט להשליך את הכלים החד פעמיים לאשפה.

אל תחששו להתפרע עם עיצוב השולחן לפורים כי השמים הם הגבול..

רבים יכולים להתפרע וליצור כל מיני דמויות מעניינות בעיצוב שולחן פורים. תוכלו למצוא ולשלב דמויות מהקולנוע, מקרנבלים או כל נושא שיעלה בדמיונכם וליישם אותו הלכה למעשה. את הגוונים ושילובי הצבעים, תוכלו ליצור עם צלחות חד פעמיות שהגוון והעיצוב יהיו מיוחדים וישתלבו יפה בשולחן עצמו. אחד המרכיבים החשובים הוא ללא ספק היין ולכן, כוסות מעוצבות, יכולים לתת את הטאץ' החגיגי והמסורתי בחג זה.

תוכלו להוסיף לגביעי היין החד פעמיים שהם מעוצבים ומרשימים, קוקוס לקישוט מושלם, פירות חתוכים שניתן להלבישם על הגביעים, מה שבהחלט יוסיף לאווירה וייתן לאורחים את החשק לשתות ולהימשך לכוסות היין. ההוצאה אינה כה גדולה, אם תרכשו כלים חד פעמיים, במראה מעוצב ויוקרתי, מה שיגרום לאורחים שלכם להשתאות מהמראה החגיגי והשמח של שולחן לחגיגת פורים. יש לעצב על פי הקונספט וגיל האורחים את שולחן חג הפורים בהתאם. למשל, שולחן לחגיגת פורים לילדים, יהיה שונה באופן מהותי, משולחן שמעוצב למסיבת פורים למבוגרים, אך המשותף לשניהם הוא הצבעוניות, הססגוניות והשמחה שמקנה בנו שולחן זה שכולו חג,  ואווירה עליזה.

כבר היום לא שולפים את הכלים היוקרתיים ממגירות וארונות המטבח

בעבר, היינו נוהגים לשלוף את הכלים היפים שלנו, בכדי לארח אורחים לחג הפורים. עם השנים, הטכנולוגיה התפתחה והחלו להופיע כלים חד פעמיים מעוצבים, אשר גורמים לכל שולחן להיות חגיגי ואפילו יוקרתי. תוכלו למצוא מכוסות, צלחות, סכום, קערות, כוסות יין, כוסות לשתייה קלה וכוסות לקפה או תה, בעיצוב מרהיב ואיכות ללא פשרות.

בכל שנה, מופיעים דגמים יפהפיים של צלחות חד פעמיות, כוסות, סכו"ם וכל מה שקשור לכלי אוכל ומה שיש לעשות הוא להגיע לסיטונאים ולחנויות המשווקות את הכלים המרהיבים הללו שאינם עולים הרבה , אך גורמים לשולחנות חג רבים להיראות כמו מיליון דולר. אז לפני שתחליטו על עיצוב שולחן חג הפורים הבא עלינו לטובה, צאו וגלו מה מציעות חנויות לממכר כלים חגיגיים כלים חד פעמיים לפורים 2020- בהצלחה!

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh