סרטי הקומיקס הטובים ביותר

סרטי הקומיקס הטובים ביותר

אוהבים סרטי קומיקס או מחפשים המלצות על סרטי קומיקס טובים? ז'אנר סרטי הקומיקס צובר תאוצה בשנים האחרונות, ואולפני הקולנוע ממשיכים לייצר סרטים חדשים וסדרות איכותיות, עם גיבורי על טובים ורעים, עלילה מרתקת, אפקטים מרהיבים ושלל פעלולים מדהימים.

אם אתם מחפשים סדרות וסרטים בז'אנר הקומיקס שחובה עליכם לראותם, הכנו עבורכם רשימה של סרטי הקומיקס הנחשבים לטובים ביותר. אם טרם ראיתם אותם בקולנוע כדאי לכם לתכנן סוף שבוע רגוע מול מסך הטלוויזיה ולצפות בסרטים המומלצים המבטיחים לכם הנאה רבה.

האביר האפל

"האביר האפל" הוא סרט פעולה בריטי-אמריקאי עם גיבורי על, הסרט המעולה מבוסס על סדרת הקומיקס המצליחה "באטמן", מבית DC, זהו סרט ההמשך ל"באטמן מתחיל" מ-2005. הסרט "האביר האפל" יצא לאקרנים בשנת 2008, הוא זכה לביקורות מעולות ולשבחים רבים, ומעבר לעלילה המרתקת משתתפים בו שחקנים מצוינים כמו כריסטיאן בייל, הית' לדג'ר, מורגן פרימן ומייקל קיין.

הסרט מציג את מאבקיו של באטמן בג'וקר, ומציג בין השאר את יחסיו של באטמן עם פקד המשטרה גורדון, התובע המחוזי החדש ועם אהובתו רייצ'ל דוז המשמשת כעוזרת של התובע המחוזי. למעשה, מאחורי סרט הפעולה יש גם פילוסופיה עמוקה ומקורית, ויש בו ביקורת נוקבת על מצב האנושות בימינו.

השומרים

"השומרים" הוא סרט גיבורי על שיצא לאקרנים ב-2009, במאי הסרט הוא זאק סניידר. הסרט מבוסס על עיבוד קולנועי של רומן גרפי למבוגרים בשם "השומרים". העלילה מתרחשת ב-1985 על רקע המלחמה הקרה בין ארה"ב לברה"מ לשעבר, לאחר שגופתו של גיבור העל לשעבר אדוארד בלייק מתגלה בדירתו לאחר רצח. זהו סרט קומיקס חובה המבטיח לכם הנאה מושלמת בגלל העלילה המורכבת והמותחת, המשחק המצוין והאפקטים המרשימים.

קיק אס

סרט גיבורי העל "קיק אס" נחשב לאחד מסרטי הקומיקס הטובים ביותר, הסרט בבימוי של מת'יו ווהן זכה לביקורות חיוביות, אך יש בו לא מעט סצנות אלימות. העלילה מתארת את סיפורו של הנער דייב ליזווסקי המעוניין להפוך לגיבור על בחייו, הוא מכנה את עצמו בשם "קיק אס" ונקלע למאבקים שונים, בעיקר עם השוטר לשעבר המכונה "ביג דדי".

ג'וקר

הסרט "ג'וקר" יצא לאקרנים ב-2019 וכבר זכה בפרס אריה הזהב בפסטיבל ונציה. הסרט מבוסס על דמויות מוכרות של חברת DC קומיקס, וכוכב הסרט הוא חוואקין פיניקס המגלם בכישרון רב את תפקיד הג'וקר. הסרט מתרחש בתחילת שנות השמונים ועוקב אחר קומיקאי כושל המאבד את שפיותו בהדרגה.

עלילת הסרט מעט אפלה, זהו סרט הדורש זמן כדי לעכל אותו, הסרט אינו מתאים לילדים קטנים. השחקן חוואקין פיניקס זכה בפרס גלובוס הזהב לשחקן הטוב ביותר בסרטי דרמה. זהו אחד הסרטים המכניסים ביותר בשנת 2019.

לוגאן

"לוגאן" הוא סרט גיבורי על הנחשב לאחד הטובים ביותר וחובה לצפות בו. הסרט מבית פוקס ומארוול קומיקס יצא לאקרנים בשנת 2017, תוך זמן קצר הוא הפך לשובר קופות וגם היה מועמד לפרס האוסקר על התסריט המעובד הטוב ביותר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh