עבירות מין – מה עלי לעשות אם אני מואשם בהן?

עבירות מין – מה עלי לעשות אם אני מואשם בהן?

אנו לא חושבים על כך אך החוק בישראל הוא שאדם חף מפשע עד אשר הורשע בבית המשפט. כחלק מכך לכל נאשם ולכל נחקר יש זכות לעורך דין ולייצוג שלו כן גם אם הוא נחקר על עבירות מין.

העובדה כי הואשמת בעבירת מין  אין משמעה כי אתה אשם ולכן אנו מציעים לך לפנות אל עורך דין פלילי במרכז. כך תוכלו להגן על עצמכם, לעמוד על הזכויות שלכם ולקבל ייעוץ מקצועי. עליכם להבין כי למדינה יש כוח אדיר בדמות המשטרה והפרקליטות ולכן אתם חייבים לאזן את הכוח הזה והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פניה אל עורך דין.

מדוע כדאי לי להיכנס לאתר האינטרנט של העורך דין לפני שאני בוחר בו?

אם אתם פונים אל עורך דין בגין אישום על עבירות מין אנו מציעים לכם לבחור את העורך דין שלכם בפינצטה. עליכם להבין כי ככל שהעורך דין יותר טוב כך ההגנה עליכם תהיה יותר מקצועית וכך הסיכוי שלכם להיות מורשעים בעבירות מין מתקטן.

אז איך נדע מה רמת העורך דין ואיך נבטיח כי נבחר את העורך דין הטוב בשוק? אם כן מה שאנו מציעים לכם זה להיכנס לאתר האינטרנט של העורך דין ולהתרשם ממנו. מן האתר תוכלו ללמוד על ההתמחות של העורך דין, על תיקים שניהל, על הניסיון שלו ועל הצוות שלו והידע שלו. זה לא עולה כסף להסתכל באתר וזה לוקח עשר דקות ולכן כדאי תמיד לעשות זאת לפני הבחירה בעורך דין.

מדוע כדאי לי לפנות אך ורק אל עורך דין פלילי אשר ייצג אותי מול אישום של עבירות מין?

אם הואשמתם בגין עבירות מין אנו מציעים לכם לפנות אך ורק אל עורך דין פלילי. אתם צריכים להבין כי לעורכי דין יש התמחויות משלהם ולא כל עורך דין יכול להגן עליכם מעבירות מין.

לא רק שכדאי לכם לפנות אל עורך דין פלילי אלא שכדאי לכם לפנות אל עורך דין המתמחה בעבירות מין. בתחום הפלילי יש התמחויות למשל עורכי דין המתמחים בעבירות צווארון לבן ויש עורכי דין המתמחים בעבירות מין. אם אתם רוצים לקבל ייצוג מתאים אנו ממליצים לכם לבחון מה ההתמחות של העורך דין ורק לאחר מכן לבחור בו.

האם כדאי לי לקבל ייצוג של הסנגוריה הציבורית?

כיום אם אתם מואשמים בגין עבירות מין אנו מציעים לכם לא לפנות אל הסנגוריה הציבורית ולפנות אל עורך דין פרטי אם יש לכם את האופציה הכספית. בעבירות מין עורך דין פלילי במרכז פרטי יגן עליכם עם יותר להט ועם יותר חשק מאשר עורך דין העובד עם הסנגוריה הציבורית ועל כך יש לתת את הדעת.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh