עגילים – מגוון שלם של אפשרויות 

עגילים – מגוון שלם של אפשרויות 

האופנה של ימינו עברה לא מעט גלגולים בעשורים האחרונים, והיא כבר מזמן לא מורכבת רק מביגוד. גם לעיצוב השיער, לנעליים ולתכשיטים יש חשיבות מכרעת ביצירת הופעה שייקית, מיוחדת ואמירה אופנתית מובהקת. גם גברים וגם נשים בוחרים בעגילים על סוגיהם השונים על מנת לשדרג את המראה, כאשר החלק הפופולארי ביותר לניקוב הוא האוזן, אשר מציעה מגוון רחב של אזורים, החל מתנוך האוזן התחתון ועד לחלק העליון ביותר. אם אתם מתכננים לעשות עגיל פירסינג באחד מהאזורים השונים בגוף, המאמר הזה הוא בשבילכם

 סוגים שונים של עגילים 

מאחר וישנו מגוון די גדול של עגילים, הבחירה לעיתים יכולה להיות משימה מעט מורכבת. בראש ובראשונה לפני שבוחרים עגיל לניקוב חשוב שתכירו את המגוון הקיים, את הצורות והשימושים השונים וכך תוכלו להתאים את סוג העגיל לטעם האישי ולתקציב כמובן:

  • עגילים צמודים: עגילים אלו נצמדים ויושבים ממש על האוזן, ומורכבים מחלק מקושט בצידם האחר, וסוגר בצד השני. החלק המקושט יכול להכיל אבן כלשהי, יהלום, דוגמאות שונות ועוד, והם מתאימים למי שמעוניין להוסיף טאץ׳ עדין להופעה הכוללת.
  • עגילי חישוק: מדובר בעגילים אשר צורתם עגולה ודומה לטבעת. מדובר בסוג של עגילים נופלים, כאשר העגיל עצמו מוחדר לתוך החור שבאוזן, ונסגר באמצעות השחלה של הסוגר לחלקו האחורי של החישוק. עגילים אלו מגיעים במגוון גדלים וסגנונות, ומתאימים להופעה דרמטית וייחודית.
  • עגילים תלויים: מדובר בסוג של עגילים אשר מגיע בכמה סגנונות, החל מעגילי טיפה המורכבים מטליון מצידם האחד וסוגר מהצד השני, ועד לעגילי חוט אשר מדמים מראה כאילו הם נופלים מהחור כלפי מטה. עגילים אלו משתלבים היטב בכל הופעה, ומאפשרים משחק עיצובי מיוחד בהתאם לסוג העגיל.
  • עגילים מטפסים: מדובר בעגילים מהסוג המטפס, כלומר מטפסים מהחור עצמו במעלה האוזן, והם שייכים לקטגוריה של עגילים צמודים, כך שניתן לשלב אותם במראה בצורה עדינה וייחודית.

חשוב להכיר כי ישנם גם עגילי פירסינג מסוגים שונים כמו: הליקס או טרגוס, אשר מאפשרים ניקוב באזורים שונים של האוזן, ולא רק בתנוך עצמו.

כיצד לבחור מקום מקצועי לניקוב?

אחרי שבחרתם את סוג העגילים המבוקש, והחלטתם פחות או יותר על העיצוב והתקציב בו אתם מעוניינים, חשוב שתדעו כי למקום בו אתם בוחרים לעשות עגילים ישנה חשיבות מכרעת לאסתטיקה, לצורת ההחלמה של החור, לרמת הכאב שתחושו, וכמובן לתוצאה הסופית. ישנם כמה פרמטרים חשובים שכדאי מאוד להקפיד עליהם לפני שבוחרים מקום לניקוב:

  • בראש ובראשונה חשוב מאוד לבחור במקום מוכר וידוע, ששומר על היגיינה ואסתטיקה, וניתן לסמוך על רמת הניקיון הן של המקום עצמו, הן של משטח העבודה, וכמובן של הציוד והעגילים. לפני החדרת העגיל חשוב מאוד לבצע חיטוי יסודי של הכלים והעגיל עצמו, לוודא כי הפירסר עושה שימוש בכפפות חד פעמיות חדשות, ומקפיד על ניקיון לכל אורך התהליך.
  • שנית, חשוב מאוד לבחון את הניסיון והמקצועיות של הפירסר. פירסר בעל ניסיון ידע לשלוט בצורה טובה בעת החדרת העגיל, יעשה זאת בצורה הנכונה ובזווית המתאימה, וכמובן יעשה שימוש בציוד מתאים.
    קרדיט: unsplash
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh