עגלת מתנות לילדים המאושפזים במחלקת הילדים

עגלת מתנות לילדים המאושפזים במחלקת הילדים

מדובר במיזם שהינו פרי של שיתוף פעולה בין סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל, יחד עם מועצת התלמידים והנוער רחובות והנהלת המרכז הרפואי "קפלן" במסגרת המיזם נאספו מאות מתנות מתושבי העיר שיחולקו לילדים המאושפזים במחלקת הילדים.

היום, שלישי (4.4), בטקס חגיגי ומרגש, נחנך במחלקת הילדים במרכז הרפואי 'קפלן' מיזם חברתי חדש – "עגלת המתנות". מדובר ביוזמה של סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל, בתמיכתו של ראש העיר, רחמים מלול, ובשיתוף פעולה עם בית החולים "קפלן" ברחובות ומנהלו, ד"ר קרלוס גרוזמן.

באירוע החגיגי לקחו חלק ראש העיר, רחמים מלול, סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל, מנהל המרכז הרפואי "קפלן", ד"ר קרלוס גרוזמן, מנהל מחלקת הילדים במרכז הרפואי "קפלן", ד"ר אורי בלה, מנהל מחלקת צעירים ונוער, אבי יוספי, יו"ר מועצת התלמידים והנוער רחובות, רינת מטיס, הצוות הרפואי של מחלקת הילדים בבית החולים ואורחים נוספים.

רחמים מלול: "אני שמח וגאה על המיזם החדש שיעניק מעט מזור לילדים המאושפזים בבית החולים וכמובן למשפחותיהם המלוות אותם. תודה רבה לסגני, מתן דיל, על היוזמה המבורכת. אני מאמין כי זוהי חובתנו המוסרית ותפקידנו כמשרתי הציבור לסייע ככל הניתן ולהקל גם אם במעט. אנו עומדים בפתחו של חג הפסח וכמו שכתוב בהגדת פסח: "כל  דכפין ייתי וייכול כל דצריך ייתי ויפסח", והמשמעות הרחבה והחברתית היא שבחג הפסח מסייעים כל מי ששפר עליהם מזלם לאלו הזקוקים לכך.

ד"ר קרלוס גרוזמן: "מיזם עגלת המתנות הינו אחד משיתופי הפעולה הרבים המתקיימים בין עיריית רחובות והמרכז הרפואי "קפלן". המעמד הנוכחי מרגש אותי במיוחד לאור העובדה שמדובר בהפקה יוצאת מין הכלל של מועצת התלמידים והנוער, אשר בנחישות רבה הצליחו לגייס מאות מתנות לילדים המאושפזים וזאת במטרה להעלות חיוך על פניהם. ההירתמות המוחלטת מעידה על חוסנו של הדור הצעיר אשר משכיל להבין אחריות חברתית מהי"

עו"ד מתן דיל: "כיף לקיים פרויקט מיוחד שכזה, במיוחד כשמדובר בפרויקט שבו ילדים נרתמים למען ילדים, ילדי רחובות נרתמים למען הילדים המאושפזים ב"קפלן". תודה רבה ד"ר קרלוס גרוזמן, על שתמך בפרויקט וסייע להצלחתו. שיתוף הפעולה הפורה עם המרכז הרפואי "קפלן" נמשך במלוא הכוח, ואנחנו כבר עובדים יחד על הפרויקט הבא, "רופא על הבר". אנו נמשיך לפעול ולעשות עבור ילדי העיר, חג פסח שמח וכשר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh