עוגות חולקו למבקרי מרכז על"ה

עוגות חולקו למבקרי מרכז על"ה

מחווה מרגשת למבקרי מרכז היום של על"ה לקראת יום העצמאות: עובדי על"ה ואימהות מרחבי העיר אפו עוגות שחולקו למבקרים בצירוף דגל ישראל.

מרכז היום המופעל על ידי על"ה, העמותה למען המבוגר ברחובות, סגור מאז פרוץ משבר הקורונה, אך אתמול מבקרי מרכז היום, המקבלים ארוחות חמות לכל השבוע, התרגשו מיוזמה מפתיעה במיוחד של מנהלת מרכז היום עדי רובינשטיין, שחשבה ביחד עם תמרה הכהן, הרכזת החברתית של מרכז היום, איך ניתן לשמח את המבקרים גם בימים אלו.

עדי ותמרה, שתיהן יחדיו ארגנו פרויקט אפיית עוגות ביתיות עבור מבקרי מרכז היום. למיזם החברתי התגייסו אימהות רבות מרחובות, לרבות אנשי הצוות שעובדים בעמותה וכך יותר מ-70 עוגות נאפו ולמחמירי הכשרות אף נרכשו עוגות ביתיות ובסיוע מתנדבים, העוגות חולקו למבקרי מרכז היום בצירוף דגל ישראל וברכת יום עצמאות שמח.

לדברי תמרה הכהן, הרכזת החברתית של מרכז היום: "מבקרי מרכז היום התרגשו מאוד לקבל את העוגות, מחווה קטנה שגרמה להם להרגיש בימים אלו את החיבוק שלנו מרחוק, לצד החיבוק החם ששלחו להם תושבי העיר שנרתמו לפרויקט הזה".

לדבריה הצטרפה עדי רובינשטיין, מנהלת מרכז היום: "אני רוצה להודות לתמרה הכהן, שתפעלה את כל הפרויקט הזה וגרמה לזה לקרות. בהזדמנות זו אני מבקשת להודות למתנדבים היקרים שדאגו להביא את העוגות עם הארוחות החמות אל המבקרים שלנו".

עוד אמרה עדי "אנחנו מאוד מתגעגעים אל כל מבקרי מרכז היום שלנו ודואגים להיות איתם בקשר טלפוני ולראות איך אנחנו יכולים לסייע להם, גם בימים אלה מרחוק. כולנו תקווה שהמצב ישתפר ושנוכל לפתוח מחדש את מרכז היום ולהתראות עם כולם בהקדם".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh