עוד פלילי – הרבה יותר מעורך דין

עוד פלילי – הרבה יותר מעורך דין

כל מי שאי פעם נזדקק לעורך דין יודע, כשהוא שוכר את שירותיו, הוא לא מקבל רק שירות מעורך דין, הוא מקבל הרבה יותר מזה ובמילים אחרות, עורך דין טוב הוא אף פעם לא רק עורך דין, הוא תמיד הרבה יותר ממה שהוא מציע בתחום המשפטי.

זה נכון כשמדובר על עורך דין בתחומים "קרים" כמו חוזים, מסחר וכדומה, זה בוודאי נכון כשמדובר על עורך דין בתחום מאוד רגיש כמו דיני משפחה, ואחת כמה וכמה זה נכון כשמדובר על עו"ד פלילי.

לפני שנסביר מה בדיוק מספק עו"ד פלילי ולמה הוא צריך להיות הרבה יותר ממומחה בתחום המשפט, צריך להבין את הסיטואציה. מרבית האנשים אינם מנוסים בכך. הם מעורבים במקרה, לעיתים הם אחראים עליו, לעיתים הם שותפים, לעיתים ביודעין או לא ביודעין, יש כמובן מקרים בהם יש טעות מצד המשטרה והם כלל לא מעורבים במקרה המדובר.

שוטרים מגיעים אליהם, חוקרים אותם, מדובר בדבר שלא כל אחד מכיר, לא כל אחד מנוסה בו, זה לא סרט שאנחנו צופים בו מרחוק, מדובר על משהו שנמצא מול הפנים שלנו, משהו שאנחנו חווים בעצמנו. לכן אנחנו צריכים איתנו עו"ד שיכול לספק לנו את כל מה שאנחנו צריכים בשביל לעבור את התהליך בצורה נכונה וטובה.

מה עוד פלילי מספק לנו

ראשית, הוא נמצא איתנו, בכל שלב. לא משנה באיזה מצב החקירה, לא משנה מה התוכניות של המשטרה או של הפרקליטות, אם זה ייצוג מלא או רק מחיקת רישום פלילי, הוא נמצא איתנו בכל שלב ושלב.

שנית, הוא מספק לנו את כל האמצעים שאנחנו צריכים, זה נכון לגבי ציוד רחצה, דברים יומיומיים, הוא גם אחראי להעביר לנו מידע מבני משפחה וחברים וכדומה.

שלישית, יש לא מעט מקרים בהם עו"ד פלילי משמש כסוג של פסיכולוג, הוא מקשיב לנו, שומע מה יש לנו לומר לא רק בעניין החקירה, הוא מנסה לעזור לנו לעבור את התקופה. הרבה פעמים הוא גם משמש כסוג של פסיכולוג וחבר לבני המשפחה הקרובים.

לסיום, כל זה כמובן צריך להיות מגובה בתכונות מתאימות וביכולות אישיות גבוהות.

צילום: PIXABAY

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh