עורך דין תאונות דרכים- האם כדאי לבחור בו בכל מקרה?

עורך דין תאונות דרכים- האם כדאי לבחור בו בכל מקרה?

אם  הייתם מעורבים בתאונת דרכים, חשוב מאוד שהדבר הראשון שתעשו הוא לפנות לשירותיו של עורך דין תאונת דרכים מקצועי ומנוסה, אשר יסייע לכם להתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר. חשוב שתדעו כי כיום על פי החוק לנפגעי תאונת דרכים, כל אדם שהיה מעורב בתאונת דרכים ונפגע בה יכול לתבוע את חברת הביטוח של נהג הרכב אשר היה מעורב בתאונה. במידה ואין לרכב ביטוח תקף, ניתן לתבוע את קרנית, חברה שהוקמה עבור מקרים מעין אלה. כמובן שלא תמיד קל לתבוע באופן עצמאי את חברות הביטוח, את הביטוח הלאומי או את קרנית ועל כן, אין ספק שעורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה, יסייע לכם לבצע את תהליך הגשת התביעה בצורה נכונה, שלב אחר שלב וישיג עבורכם את המקסימום.

האם כדאי תמיד לבחור בשירותיו של עורך דין תאונות דרכים?

לא מעט אנשים שנפגעו באופן כזה או אחר בתאונת דרכים ומעוניינים לתבוע בגין זאת את חברת הביטוח המבטחת את הרכב בביטוח חובה או את קרנית, בטוחים שהם יכולים לעשות זאת באופן עצמאי ולחסוך את האחוז מהפיצויים שיגבה עורך הדין. יחד עם זאת, חשוב מאוד להבין כי חברות ביטוח, קרנית וכן הביטוח הלאומי, הם גופים גדולים ובעלי כוח, אשר לא תמיד אוהבים לשלם את הפיצויים הנדרשים לאדם שמגיש תביעות בגין פגיעה בתאונת דרכים. לא פעם הם יעשו את הכל בכדי שלא להעניק פיצויים כלל לאדם או להעניק לו את הפיצויים המינימליים שניתן לתת. כאשר תביעה מעין זאת מוגשת על ידי עורך דין תאונות דרכים מקצועי ומנוסה בתחום, הסיכוי לקבל פיצויים מקסימליים מתביעה מעין זאת יהיה הרבה יותר גבוה ומרבית הסיכויים שתקבלו פיצויים בגין אותה התביעה ועל כן, אין ספק שלא כדאי לנסות לחסוך על שירותיו של עורך הדין ולהתנהל באופן עצמאי בהגשת התביעה המדוברת, אלא כדאי וחשוב לבחור בעורך הדין הטוב ביותר בתחום.

כיצד יסייע לכם עורך דין תאונות דרכים?

ראשית כל, כדאי ליצור קשר עם עורך הדין כמה שיותר סמוך למועד התאונה שכן, הוא ינחה אתכם לגבי כיצד עליכם לפעול מול הצוות שבא לפנות אתכם באמבולנס, מול הרופאים המבצעים את הטיפול בכם, מול המשטרה ועוד. התנהלות נכונה סמוך למועד התאונה יכולה להיות קריטית בכל הנוגע להגשת תביעת פיצויים. מעבר לכך, עורך הדין הוא שיבחן את אופי התאונה, את היקף הנזק אשר נגרם לכם בגין התאונה ואת סוג הפיצויים שאתם יכולים לקבל בגין הנזק הגופני. לאחר מכן הוא יגיש את התביעה בצורה הטובה ביותר וכמובן, יתנהל מול חברת הביטוח במהלך התביעה כולה ובמידה והיא דוחה את התביעה או מעניקה לכם פחות פיצויים מכפי שמגיע לכם באמת, הרי שהוא יגיש ערעור עבורכם.

כמובן שעורך הדין יכול לייצג אתכם במקרה שבו אתם הייתם אחראיים לתאונה שבה היו נפגעי גוף. כלומר, אם ביצעתם עבירת תעבורה כלשהי ובגין זאת נפגעו אנשים בתאונה שהתרחשה, הרי שייתכן מאוד שיוגש נגדכם כתב אישום. על כן, חשוב לפנות באופן מידי לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים אשר יסייע לכם להתנהל בתורה נכונה במקרה המדובר.

אם אתם זקוקים לשירותיו של עורך דין תאונות דרכים בתל אביב, חשוב מאוד שתבחרו אותו בקפידה. בדקו איזה עורך דין ידוע כמקצועי ביותר בתחום, בעל ותק, ניסיון, מוניטין והמלצות רבות של לקוחות. כמובן שחשוב מאוד שתוודאו כי מדובר על עורך דין אמין אשר ניתן לסמוך עליו כי יגבה שכר טרחה הוגן ויעשה עבורכם כל מה שצריך בכל מקרה העומד על הפרק.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh