עורך דין תאונות עבודה – כולם זקוקים לו

עורך דין תאונות עבודה – כולם זקוקים לו

זה לא סוד, תאונות עבודה הן דבר די נפוץ והן עלולות לקרות לכולם, כולל כולם. מהרגע שהעבודה היא הבית השני שלנו ואנחנו נמצאים בה רוב שעות היממה הסיכוי להיחשף אל תאונות או פגיעות בזמן העבודה הוא מאוד גבוה. זאת הסיבה שאנחנו צריכים עורך דין תאונות עבודה מקצועי וברמה גבוהה על מנת שיסייע לנו לקבל את מלוא הפיצויים במקרה זה. וחשוב שתמיד יהיה לכם על מי לסמוך.

עורך דין תאונות עבודה – אתם בידיים טובות

בין אם אתם עובדים בעבודה פיזית מאומצת ובין אם לא, תאונת עבודה היא סיטואציה שיכולה לקרות לכולם. על כן, חשוב שיהיה בנמצא עורך דין תאונות עבודה ברמה גבוהה ומקצועית על מנת שתוכלו להתייעץ עמו במקרה זה, ועל מנת שתקבלו את מלוא המידע לגבי מיצוי זכויותיכם.

תאונת עבודה יכולה להיות תאונת דרכים בדרך לעבודה, ויכולה גם להיות תאונת עבודה מסוג אחר שקרתה במהלך יום העבודה. במקרה זה גם פיצויים לנפגעי תאונת דרכים במידה ותאונת דרכים שקרתה בדרך לעבודה בהחלט רלוונטיים, ויש לבדוק זאת לעומק עם עורך דין מתמצא בתחום.

מבחינת ביטוח לאומי, ניתנות זכויות לאנשים שעברו תאונות עבודה על מנת שאלו יוכלו לקבל הבטחת הכנסה בשל התקרית. קשה לדעת את ההליך לעומקו אם אינכם עוסקים בתחום ברמה המשפטית ועל כל לפני שפונים אל כל מוסד אחר בכלל, ובפרט ביטוח לאומי, דאגו להתייעץ עם קובי שפיראעורך דין לתאונות עבודה מוסמך לשם קבלת מקסימום פיצויים, ומקסימום הזכויות עבורכם ברמה האישית.

עורך דין תאונות עבודה – מהן הזכויות המגיעות לכם?

אם קרתה לכם תאונת עבודה חשוב שתדעו שהדבר הראשון שיש לעשות הוא להגיש תביעה על התאונה. תביעה עבור תאונת עבודה צריך להגיש לביטוח לאומי נגד המעסיקים ונגד חברת ביטוח פרטית במידה וקיימת כזו.

אם ההחלטה היא לתבוע את המעסיק, חשוב להוכיח שהתאונה אכן קרתה בשל רשלנות של המעסיק ושל מקום העבודה אין מה לתבוע. אם תבעתם את המעסיק וזכיתם בית המשפט יחייב את המעסיק לשלם פיצויים. הפיצויים יקוזזו מהכספים שבעתיד אתם תקבלו מביטוח לאומי. אם אתם בעלי כספים שביטוח לאומי חייב לשלם לכם חשוב למצות את זכויות ביטוח לאומי לפני כן.

אם עברתם תאונת עבודה אתם זכאים גם לזכויות סוציאליות החל מאשפוז, טיפול רפואי, אמבולנס, רפואה משלימה ועוד. טיפול רפואי הוא כמובן הטיפול הראשוני והוא כולל גם עזרה ראשונה והמשך של טיפול בבית חולים או במרפאה הסמוכה אל מקום העבודה. כל התנאים הללו כמובן יקבעו אך ורק בהתאם לנזקים שהתאונה גרמה לכם, ובהתאם לשיחות וייעוץ עם עורך דין תאונות עבודה מוסמך שחשוב שיהיה בנמצא.

בגלל שמדובר על הליך באמת מאוד לא פשוט ובירוקרטי ברמת חשיבות גבוהה במיוחד, אל תנסו לייצג את עצמכם. עורך דין תאונות עבודה יכול לחסוך לכם התרוצצות, כספים וכאבי ראש ובעצם להביא אתכם למצב שבו אתם ממצים את כל הזכויות המגיעות לכם, ומקבלים את מקסימום הפיצויים המגיעים לכם.

משרד עורכי דין בראשותו של עו"ד קובי שפירא מתמחה בתאונות עבודה, וישמח ללוות אתכם בתהליך שבו אתם תוכלו להישאר רגועים, לקבל את זכויותיכם ולהתמקד בבריאותכם בלבד, במקום בהליכים בירוקרטיים.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh