עיריית רחובות הפתיעה את בעלי העסקים בעיר בשי מתוק וברכה לחג האביב

עיריית רחובות הפתיעה את בעלי העסקים בעיר בשי מתוק וברכה לחג האביב

עסקים רבים בוחרים להעניק לעובדיהם וללקוחותיהם שי לחגים, ובעיריית רחובות החליטו היום (24.3) להפתיע דווקא את העסקים בשי צנוע לקראת חג הפסח-ובברכה חתומה על ידי ראש העיר, רחמים מלול, וסגנו יניב מרקוביץ'.

היום, יום ד', 24.3.21, הופתעו חלק מהעסקים לפגוש את סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, עו"ד יניב מרקוביץ', יחד עם צוות מהמחלקה לקידום ורישוי עסקים – רויטל קורן, מנהלת המחלקה והמפקחות לריסה שצוב וילנה רובינסקי ואת פקחי אגף תנועה, שילוט, פיקוח ושיטור עירוני, מעניקים להם שי וכרטיס ברכה לכבוד החג.

ראש העיר, רחמים מלול: "לאורך כל תקופת הקורונה פעלנו על מנת להעניק תמיכה וליווי לעסקים המקומיים ככל שניתן, במגוון דרכים. גם כעת חשוב לנו לומר לבעלי העסקים בעיר- אנחנו איתכם ונמשיך ללוות אתכם. חג אביב שמח!"

סגן ראש העיר, מחזיק תיק רישוי עסקים, יניב מרקוביץ': "לאורך השנה החולפת היינו שם עבור בעלי העסקים גם בפרסום וגם בסיוע במידע שימושי ותמיכה מקצועית, סדנאות וכנסים. לקראת החזרה לשגרה ולקראת חג הפסח, שמחנו להעניק להם שי מתוק. אני מברך את בעלי ובעלות העסקים בחג אביב שמח, בריאות והצלחה".

מנהלת המחלקה לקידום ורישוי עסקים, רויטל קורן: "זו דרך נוספת של העיריה לשמח את בעלי העסקים. עם החזרה לשגרה ופתיחת העסקיים, הכנו שלט 'תו הירוק' עבור בעלי העסקים הנדרשים לעבוד במתווה של ה'תו הירוק' והפעם החלטנו להפתיע עם ברכה ושי לחג. צוות המחלקה ימשיך לעמוד  לרשותם של בעלי ובעלות העסקים בעיר ויסייע להם בכל דבר ועניין. ניתן לפנות אלינו, גם בטל. 08-9392396-8-9 וגם במייל. asakim@rehovot.muni.il".

בעלי עסקים- רוצים להיות הראשונים לדעת? הצטרפו לקבלת מידע רלוונטי בנושאי קידום ורישוי עסקים. שמרו אצלכם את המספר 050-366-2565 ושלחו ווטסאפ למחלקת קידום ורישוי עסקים  עם השם שלכם ושם העסק.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh