עיריית רחובות הקימה קו חם לתמיכה בנשים שמתמודדות לבד

עיריית רחובות הקימה קו חם לתמיכה בנשים שמתמודדות לבד

עקב המצב: פורום נשים רחובות מעניק מענה של תמיכה טלפונית לצורך בהענקת תמיכה ואוזן קשבת לנשים שמתמודדות לבד – נשים אלמנות, גרושות, אימהות יחידניות וכל אשה תושבת העיר הזקוקה להכוונה,סיוע ואוזן קשבת.

ניתן להתקשר לטלפון 08-6490847 בימי חוה"מ בשעות 8:00-16:00 וכמובן לאחר החג.

ראש העיר, רחמים מלול: "זהו מענה נוסף וייחודי במגוון הפעולות שאנו מבצעים על מנת להעניק פתרון לכל צורך בעיר. דווקא בימים אלה חשוב לנו לגלות רגישות יתירה , ולענות גם על צרכיהן של נשים שמתמודדות לבד".

פורום נשים רחובות הקים קו חם לתמיכה בנשים חד הוריות – אלמנות, גרושות, אימהות יחידניות, נשות אנשי כוחות הביטחון , הרפואה והצבא,  וכל אשה תושבת העיר הזקוקה לתמיכה ואוזן קשבת . לכל שאלה או בקשת תמיכה, הכוונה וייעוץ ניתן להתקשר לטלפון 08-6490847 בימי חוה"מ בשעות 8:00-16:00 וכמובן לאחר החג.

בתקופה זו של ההתמודדות עם נגיף הקורונה, כל המשפחות מתכנסות בביתן. במשפחות שבהן האשה מתמודדת לבדה עולה ביתר שאת הצורך בהתייעצות או באוזן קשבת ותמיכה, בפרט לאור כללי הריחוק החברתי בימים אלה וחוסר האפשרות להיעזר בהורים או חברים. לכן החליטו בפורום הנשים להעניק תמיכה לנשים חד הוריות מכל סיבה שהיא, ולכל תושבת בעיר ללא קשר לסטטוס.

ראש העיר, רחמים מלול: "זהו מענה נוסף וייחודי במגוון הפעולות שאנו מבצעים על מנת להעניק פתרון לכל צורך בעיר. דווקא בימים אלה חשוב לנו לגלות רגישות יתירה, ולענות גם על צרכיהן של נשים שמתמודדות לבד".

חברת המועצה אווה גור, מחזיקת תיק מעמד האשה: "פורום נשים רחובות פועל בימים אלה במגוון תחומים ומהווה כוח משמעותי של התנדבות ותמיכה בעיר. גילינו שיש צורך גדול בתמיכה לנשים חד הוריות, ואנו שמחות להעניק לתושבות העיר את המענה לכך".

אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האשה: "יש נשים רבות אשר זקוקות רק לאוזן קשבת או לכתף תומכת או שהינן נבוכות לפנות לגורמי הרווחה. במסגרת פורום הנשים של עיריית רחובות, אנו מזמינות את הנשים הללו לפנות אלינו לקבלת הכוונה וייעוץ".

כמו כן בפורום הנשים הכינו עבורן קבצים של חומרי הפעלה בבית לילדים.

לבקשת נשים ובעקבות שאלון שנשלח, ניתנת גם האפשרות לשיח תמיכתי קבוצתי עם מנחת קבוצות. גם נשים שביקשו סיוע בקניית תרופות, בקניות או בכל מענה אחר, פונות לפורום ונענות על ידי המתנדבות בפורום.

צילום: www.istockphoto.com

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh